Wypełnianie PIT-a

Jak wypełnić PIT?
BiznesBiznes - specjalista Tipy.pl

Wypełnianie PIT-a nie należy do przyjemności, jednak jeśli użyjemy do tego celu specjalnego programu, sprawa ta stanie się niezwykle prosta - a co najważniejsze zaoszczędzimy sporo czasu. PITy 2007 to najwygodniejszy program do sporządzania rozliczeń rocznych PIT.
P

* Program PIYy 2007

1
Program PIYy 2007 jest darmowy, dla wszystkich osób wypełniających deklaracje podatkowe dla siebie lub dla osób bliskich. PITy 2007 to możliwość rozliczenia podatku za 2007 rok na PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38 oraz załączników.
2
Program PITy 2007 jest niezwykle prosty w obsłudze, dzięki czemu sporządzenie rozliczenia rocznego PIT staje się niezwykle łatwe, nawet dla osób, które nie mają jeszcze w tym zakresie żadnego doświadczenia.
3
Autor programu udostępnia program za darmo, jednak prosi o wsparcie Dzieła Pomocy św. Ojca Pio (Organizacja Pożytku Publicznego). Organizacja ta realizuje centrum pomocy dla osób ubogich. Numer konta Dzieła Pomocy św. Ojca Pio, na który można dokonać przelewu podany jest między innymi w programie. Każdy z podatników może przekazać 1% swojego podatku na potrzeby wybranej przez siebie Organizacji Pożytku Publicznego.
?

Wskazówki
* program znajdziesz tu http://www.pit.pl/program-roczne/

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane