menu na urodziny dziecka

Jakie menu przygotować na urodziny dziecka?

menu na urodziny dziecka
1 z 8
Kinder party, są ostatnio coraz bardziej modne. Podczas takich dziecięcych przyjęć pozwalamy naszym milusińskim na więcej swobody, niż zazwyczaj, jednak podawanie im chipsów i słodzonych, gazowanych napojów nadal nie jest dobrym pomysłem.
Jakie słodkości i potrawy można podać dzieciom, aby chętnie je jadły, a przy okazji nie odbiło się to na ich zdrowiu.
1
muffinki pandy
Muffinki.

Czyli pyszne małe babeczki. Oprócz wspaniałego słodkiego smaku i puszystej konsystencji wyróżniają się tym, że są bardzo ładne i dzieci z przyjemnością po nie sięgają. Do ozdobienia można użyć kolorowych lukrów, oraz jadalnych groszków i koralików, z których możemy ułożyć uśmiechnięte buźki.
2
nugetsy dinozaury
Kurczak.

Dzieci zazwyczaj stronią od mięsa, ale ładnie i smacznie przygotowane piersi kurczaka są chętnie zjadanie. Piersi możemy pokroić na niewielkie kawałki i usmażyć je np. w polewie z ciasta lub chrupiącej panierce. Jeśli zabawa odbywa się na dworze, delikatnie przyprawione mięso kładziemy na grill. Jeśli podamy maluchom do tego ketchup, będą zachwycone.
3
kanapki angry birds
Wesołe kanapeczki.

Gromadzimy wszystkie sezonowe warzywka, delikatne sery i wędliny. Na kromkach pełnoziarnistego chleba tworzymy piękne kulinarne kompozycje. Kanapki powinny być jak najbardziej kolorowe, urozmaicone i ładnie podane.
4
naleśnik zajączek
Naleśniki.

Naleśniki są daniem, które lubią właściwie wszystkie dzieci. Można je przygotować wcześniej i podać wraz z całą gamą dodatków w postaci dżemów, owocowych serków, cukru i wiórków czekolady.
5
banan pingwinek
Banany.

Jeśli przyjęcie odbywa się na świeżym powietrzu, możemy wrzucić na ruszt te tropikalne owoce. Na ciepło nabierają wyjątkowej słodyczy i "fajnej śliskości", jeśli dodatkowo przystroimy je bitą śmietana i czekoladą, stworzymy dla dzieci wyjątkowy deser. Przygotowanie wygląda następująco: banany w skórkach przecinamy wzdłuż i kładziemy połówki na grilla, skórkami do dołu, na bananie układamy dodatkowo po kostce czekolady. Gdy skórka sczernieje, a czekolada się roztopi, oznacza to, ze deser jest gotowy.
6
kolorowa lemoniada
Lemoniada.

Ta przygotowana w domu smakuje dużo lepiej, niż słodzony zastępnik z butelki, a przy tym jest zdrowsza. Do wyboru możemy też przyrządzić mrożoną herbatę z cytryną, limonką lub innym smakowym dodatkiem.
7
sałatka owocowa w rożku
Kolorowe sałatki.

Wbrew pozorom, maluchy nie unikają warzyw jak ognia i jeśli są one apetycznie i zachęcająco podane, chętnie po nie sięgną. Dobrym pomysłem jest podanie słupków z marchewki lub innych twardych warzyw, dzieci mogą je chwycić w rękę, szybko przegryźć i wrócić do zabawy.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Jak zrobić włochatego niedźwiedzia polarnego?
kostium pirata dla dziecka
wróżka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Blondyneczka
24.02.2013
Bardzo fajny pomysł na te kolorowe kanapeczki :) Wiadomo, że dzieci najpierw jedzą oczami hehe