owieczki z rolek po papierze

Jak zrobić owieczki z rolek po papierze toaletowym?

aldona - specjalista Tipy.pl
Zbliża się Wielkanoc, warto więc już pomyśleć o świątecznych ozdobach. Proponuję wykorzystać rolki po papierze toaletowym i zrobić z nich śliczne owieczki. Dodane na stół wielkanocny, czy do koszyka wielkanocnego na pewno oddadzą ducha świąt i będą piękną ozdobą.
P

½ rolki papieru toaletowego, 2 czarne druciki kreatywne/chenille (do kupienia tutaj), 5-6 białych wacików kosmetycznych, czarny filc (do kupienia tutaj), 4 malutkie oczka samoprzylepne (do kupienia tutaj), 2 małe czarne pomponiki, biały klej hobbystyczny, nożyczki.

1
Przetnij rolkę papieru toaletowego na pół, aby otrzymać mniejszą rolkę. Z jednej rolki zrobisz dwie owieczki.
2
Z filcu wytnij kształt głowy i uszu jak widać na zdjęciu.
3
Waciki kosmetyczne rozerwij na mniejsze i zroluj je w dłoniach, aby się ładnie trzymały.
4
Przeciętą na pół rolkę papieru toaletowego posmaruj z zewnątrz klejem.
5
Przyklejaj waciki kosmetyczne do rolki tworząc owieczkę. Oklej całą rolkę wokoło.
6
Gotową – oklejoną rolkę postaw i przyklej do niej wyciętą z filcu głowę i uszy. Na głowę naklej oczka. Pozostaw do wyschnięcia.
7
W tym czasie zajmiemy się nogami. Przetnij oba druciki kreatywne na pół. Owiń każdą otrzymaną część wokół cienkiego ołówka lub pędzelka, aby otrzymać zwinięty w spiralę drucik.
8
Za pomocą kleju przyklej nóżki od spodu do rolki. Owieczka powinna z łatwością i bez problemów na nich stać, więc weź to pod uwagę podczas klejenia.
9
Pomponik na ogon przyklej z tyłu owieczki.

Powiązane porady

drzewko z filcu
wielkanocne drzewko z mchu
Dekoracja stołu wielkanocnego

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane