króliki z rolek papieru toaletowego

Jak zrobić króliki z rolek papieru toaletowego?

ivonaivona - specjalista Tipy.pl
Podpowiem jak zrobić rodzinkę królików. Wykorzystując rolki po papierze toaletowym możesz wyczarować fajne, kolorowe króliki. Projekt idealny do spędzenia czasu z dzieckiem. A, że Wielkanoc za pasem, taka dekoracja świąteczna na pewno się przyda.
P

* rolki po papierze toaletowym,
* farby,
* pędzelki,
* nożyczki,
* kolorowy filc (do kupienia tutaj),
* klej szybkoschnący,
* malutkie pomponiki,
* czarny cienki marker.

1
Przetnij rolki papieru toaletowego na pół. Będą to małe króliki. Niektóre rolki zostaw oryginalnej wielkości, na duże króliki. Niektóre rolki potnij na cienkie paski, na uszy.
2
Skompletuj wszystkie rolki, do każdej musisz mieć po dwa paski na uszy. Gotowe, skompletowane elementy pomaluj na wybrane kolory. Rolki pomaluj i wewnątrz i na zewnątrz. Pozostaw wszystko do całkowitego wyschnięcia.
3
Gdy rolki będą już suche, spłaszcz uszy królików i sklej je, aby się nie rozeszły.
4
Następnie, gdy klej będzie już suchy weź nożyczki i nadaj paskom rzeczywisty kształt uszu wycinając jedną ich stronę w czubek. Wygląda to trochę jak narty :)
5
Przyklej gotowe uszy do rolek.
6
Pomaluj teraz na uszach podłużne linie. Dzięki temu uszy będą bardziej naturalne. Farba na linię powinna być kontrastowa do koloru królika, powinna być widoczna.
7
Z filcu wytnij małe kokardki. Nie muszą być przecież wyszukane. Wystarczy wyciąć ich kształt. Naklej kokardki na dole lub na górze rolki, w zależności od tego, czy chcemy mieć królika chłopca czy dziewczynkę. Na środku naklej pomponiki na nos.
8
Na końcu czarnym markerem dorysuj królikom oczy i wąsy.

Powiązane porady

uszy króliczka
zając ze skarpety
Dekoracja stołu wielkanocnego

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kociarka
04.04.2015
Ślicznie wyszło! Króliczki pięknie będą wyglądać na wielkanocnym stole ;)
Xtamana
24.03.2013
Ja używam takich króliczków jako osłonka do doniczki. :)
www
05.03.2013
ładny