Mała królewna

Jak przebrać się za księżniczkę?

Brygida85Brygida85 - specjalista Tipy.pl
Dziewczynki uwielbiają naśladować w swoich zabawach księżniczki i królewny. Możesz sprawić swojej córeczce dodatkową przyjemność i zrobić jej kostium księżniczki na bal szkolny czy noworoczny. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek dotyczących kostiumu księżniczki.
P

* drucik na aureolkę,
* baletki,
* brokatowy błyszczący, zestaw do makijażu,
* diadem,
* spódnica baletnicy,
* brokat do ciała,
* papier brystol.

1
Znajdź sukienkę, która odpowiadałaby wymogom kostiumu. Potrzebujesz też spódniczkę baletnicy im więcej umarszczona tym lepiej. (Często w sklepach z odzieżą używaną można znaleźć śliczne sukieneczki z dużą ilością tiulu - nadają się w sam raz na sukienkę dla królewny.)
2
Korona
Koronę (tiarę) możesz zrobić z drutu lub z kolorowego papieru (złotego). Koniecznie będą potrzebne Ci kolorowe, błyszczące kamienie do dekoracji.
3
Opcjonalnie zrób z brystolu czapkę średniowieczną w kształcie stożka. Aby utrzymać ą pod szyją wciągnij gumkę. Z końca czapki powinien wystawać szyfonowy kawałek materiału.
4
Dla księżniczki zrób pelerynę z błyszczącego materiału. Obrzeże peleryny nie musisz obrabiać jeśli nie masz na to czasu. Możesz je podkleić klejem albo przykleić kawałki futra syntetycznego, złotą, ozdobną pasmanterię/tasiemkę itp.
5
Skrzydła wróżki
Jeśli twoja córeczka chciałaby zostać jednak wróżką, wówczas powinnaś do całego kostiumu dodać jeszcze skrzydełka. Do zrobienia skrzydełek potrzebujesz kawałek przeźroczystego materiału lub krepy. Z tektury wytnij skrzydełka i oklej je w/w materiałem. Posmaruj brokatem, aby były błyszczące. Możesz tez narysować motylki itp.

Skrzydła możesz zrobić również z drutu. Najpierw należy zgiąć drut w odpowiedni kształt. Następnie owinąć drut kolorową muliną po czym dokładnie pokryć każde ze skrzydeł przeźroczystym materiałem (lub naciągnąć rajstopy). Materiał należy związać na środku skrzydeł po czym miejsce wiązania przykryć sztucznymi kwiatkami. Skrzydełka mocujemy za pomocą wstążki lub grubszego sznurka.
?

Wskazówki
* jeżeli masz zieloną sukienkę i przyczepisz do niej skrzydełka otrzymasz kostium elfa lub motyla. Potrzebujesz dodatkowo małej zielonej czapki na głowę, lub kawałek drutu pokrytego wstążką, aby zrobić czułki motylowi.
* Wróżki i elfy wyglądają efektownie, gdy ich twarze i dłonie są pomalowane nietoksycznymi brokatami, które są dostępne w niektórych sklepach.
* Musisz dopasować odpowiednio dla swojej wróżki lub księżniczki buty, możesz pomalować je w/w brokatem.

Powiązane porady

przebranie za krasnoludka
kostium wróżki
kostium drzewa

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane