Libido

Jak zwiększyć popęd seksualny u mężczyzn?

Poziom libida jest związany z udanym życiem seksualnym. Z wiekiem jego poziom może spadać. Wynika to ze zmniejszonej produkcji testosteronu w organizmie. Wpływ na to ma także tryb życia, praca zawodowa oraz różnego rodzaju choroby. Jak zwiększyć poziom libida a tym samym poprawić życie seksualne? W poniższym artykule znajdziesz odpowiedź.
1
Ruch to zdrowie. Najlepszym sposobem na podwyższenie poziomu testosteronu w organizmie jest wysiłek fizyczny. Zapisz się na siłownię bądź zajęcia z ulubionej sztuki walki. Dzięki temu poprawisz krążenie krwi oraz polepszysz stan psychiczny.
2
Zadbaj o odpowiednią dietę. Jedź produktu bogate w cynk. Znajdziesz go min. w ostrygach, drobiu, rybach, chudym mięsie czy orzechach. Występuje także w pieczywie razowym oraz różnego rodzaju kaszach. Cynk zwiększa produkcję plemników a także poprawia pracę serca.
3
Zapewnij sobie odpowiednią ilość odpoczynku. Nie przemęczaj się. Śpij co najmniej 7-8 godzin. To właśnie podczas odpoczynku organizm regeneruje się a tym samym poprawia funkcjonowanie narządów wewnętrznych.
4
Unikaj stresu. W dzisiejszych czasach jest to dość trudne więc należy nauczyć się zarządzać stresem. Pomogą tobie w tym ćwiczenia relaksacyjne. Dobrą techniką redukującą poziom stresu są ćwiczenia oddechowe. Możesz także skorzystać ze zbawiennych wpływów medytacji.
5
Alkohol w małych ilościach rozluźnia organizm i może wprowadzić cię w stan odprężenia oraz wzrostu poziomu libido. Pamiętaj jednak, że alkohol w nadmiernych ilościach powoduje problemy ze wzwodem. Więc wszystko w umiarze.
6
Kolejnym czynnikiem negatywnie wpływającym na popęd seksualny jest palenie papierosów. Wpływają one niekorzystnie na przepływ krwi. Poza tym większość osób nie lubi całować się z palaczem ze względu na nieprzyjemny oddech.
?

Wskazówki
* Jeśli powyższe wskazówki nie pomagają skontaktuj się z seksuologiem w celu dokładnej diagnozy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

mariaawaria.1986
14.09.2016
Mój mąż stosował Permen Repro - suplement diety, który wspomaga witalność. Zadziałało! Po 6 tygodniach wstąpił w niego nowy duch, ma więcej sił, chęci i energii w łóżku.
quario
20.03.2013
Wszystkie metody są zapewne dobre i uniwersalne,ale ostatnio dowiedzialem sie o bardzo skutecznym wzrocie ciśnienia w krwi a co za ty idzie w narządach;-)