białe zęby

Jak domowymi sposobami wybielić zęby?

Zdrowe białe zęby to oznaka siły. Ludzie z ładnym uśmiechem są bardziej atrakcyjni dla potencjalnych partnerów. Jest to związane z naturalnym instynktem doboru partnerów. Wybielanie zębów nie musi być drogim zabiegiem. Można je wykonać w zaciszu własnego domu bez żadnych specjalistycznych urządzeń oraz substancji. Jest to bardzo prosta metoda. Wymaga jednak pewnej samodyscypliny. Dzięki temu efekt białych zębów będzie bardziej widoczny. W jaki sposób wybielić zęby? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule.
P

* 1 bądź 2 łyżeczki oczyszczonej sody,
* 2 bądź 3 łyżeczki wody utlenionej,
* Mniejsza miseczka,

1
Po pierwsze weź miskę. Wsyp do niej dwie łyżeczki oczyszczonej sody do pieczenia. Jeśli robisz miksturę po raz pierwszy możesz użyć mniejszej ilości składników w celu wypróbowania. Dodaj trzy łyżeczki wody utlenionej. Mikstura powinna być dość gęsta, zbliżona do gęstości zwykłej past do zębów.
2
Jak już wcześniej wspomniałem konsystencja mikstury powinna być zbliżona do pasty. Jeśli chcesz możesz dodać do niej aromat miętowy. To sprawi, że pasta będzie przyjemniejsza podczas mycia zębów. Oczywiście nie jest to konieczne.
3
Nałóż trochę pasty na szczotkę do zębów. Szczotkuj nią zęby. Ważne jest to, żeby pasta była na twoich zębach przez mniej więcej dwie, trzy minuty. Opłucz jamę ustną. Nie połykaj pasty. Jej smak nie należy do najprzyjemniejszych. Uwierz mi.
4
Po wyszczotkowaniu zębów własną miksturą należy umyć zęby jeszcze raz ale tym razem użyj do tego normalnej pasty. Szczotkuj zęby 2 razy dziennie. Pierwsze efekty powinny być już widoczne po kilku dniach. Oczywiście zależy to od stanu zębów.
5
Zamiast wody utlenionej możesz także użyć soku z cytryny w ilości około trzech łyżeczek. Efekt będzie podobny. Jednak tą metodę należy używać rzadziej ze względu na kwasek cytrynowy. Przy dłuższym stosowaniu może on uszkodzić szkliwo i podrażnić dziąsła.
6
Pamiętaj, że białe zęby nie oznaczają zdrowych zębów. Musisz również zadbać o uzębienie. Kup nić dentystyczną oraz czyść zęby przynajmniej raz dziennie. Nie zapomnij o regularnych wizytach u lekarza w celu skontrolowania stanu uzębienia.
?

Wskazówki
* Przed użyciem tej metody skonsultuj się z dentystą.

Powiązane porady

jama ustna
biały nalot język
kamień nazębny

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

naturalshred.blogspot.co.uk
13.01.2015
Ten artykuł powinien mieć być zatytułowany "Jak zaserwować sobie erozję szkliwa".
pozdrawiam
gość
08.12.2014
Jeśli ktoś marzy o dużych problemach z zębami to zacecam stosowanie tej "cud" metody. Co za średniowiecze....
radypl
13.09.2013
Co z tego że prosty sposób jak boli i niszczy szkliwo:-)
iwonus0091
24.05.2013
czy ja wiem...ja stosowałam kilka razy tylko bo nie wytrzymałam z bólu,coś okropnego wiec zainwestowałam w paski wybielajace i znów cholerny ten ból lecz mocniejszy więc odpusciłam,fakt delikatną różnice zauważyłam ale zniszczone szkliwo i ból przez kilka dni:/ według uznania :)
KTOŚ
10.05.2013
Wydaje się fajne i dość proste, ale czy to nie niszczy szkliwa i dziąseł ?
ząbki
23.04.2013
Czy to działa? i czy jest zdrowe?