Ozdoby na choinkę z żarówki

Jak zrobić renifera na choinkę z żarówki?

OlaOla - specjalista Tipy.pl
Kolejna ozdoba choinkowa z żarówki. Tym razem renifer, który jest prosty do wykonania i każde dziecko go pokocha. A robiąc go kolejne popołudnie upłynie w miłej i radosnej atmosferze.
P

Spalona żarówka, Brązowa akrylowa farba - najlepiej w sprayu (do kupienia tutaj), Odrobina białej i czarnej farby, Brązowe i czarne druciki kreatywne (do kupienia tutaj), Mocny klej, Brokat, Lakier do włosów, Odrobina alkoholu.

1
Nasączoną alkoholem watą przetrzyj dokładnie całą żarówkę, następnie pozostaw do wyschnięcia.
2
Pomaluj żarówkę farbą, najlepiej nałóż ze 3 warstwy, aby dokładnie pokryć szkło. Pomiędzy malowaniem kolejnej warstwy odczekaj, aż wcześniejsza dobrze wyschnie.
3
Białą i czarną farbą namaluj oczy renifera.
4
Pod oczami namaluj nos renifera. Najlepiej zrobić to gąbeczką.
5
Na koniec namaluj markerem usta renifera.
6
Opcjonalnie możesz posmarować delikatnie klejem okolice wokół nosa i posypać delikatnie brokatem, aby wywołać efekt, że nosek renifera się błyszczy.
7
Z drucika kreatywnego uformuj poroże renifera. Jeden kawałek uformuj jako część główna, a drugi mniejszy doczep poprzecznie tak jak na rysunku. W ten sam sposób zrób drugi róg. Przymocuj je na końcu gwintu żarówki. Spryskaj lakierem do włosów aby usztywnić poroże.
8
Gwint żarówki owiń ściśle sznurkiem, mocując dodatkowo poroże, aż kompletnie ukryjesz gwint pod sznurkiem. Końcówkę sznurka przyklej, aby nie "uciekła".
9
Dodatkowo umieść cienką nitkę lub żyłkę pomiędzy porożem, abyś mógł zawiesić renifera na choince.

Powiązane porady

dekoracje bożonarodzeniowe ze sznurka
Choinka z szyszek
Wieniec z szyszek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane