Wspaniały Mężczyzna

Jak być wspaniałym chłopakiem?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się słyszeć od swojej dziewczyny, że jej nie rozumiesz? Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zapragnąć zrozumieć jej zachowanie? Jeśli tak to przeczytaj poniższe porady jak zostać idealnym chłopakiem. Jest to naprawdę prostsze, niż myślisz.
P

* wyczucie
* miłość
* cierpliwość

1
Doskonały Chłopak
Nie patrz na inne dziewczyny

Nigdy, ale to nigdy nie patrz się na inne kobiety przy swojej dziewczynie. Nie chodzi o to, abyś w ogóle na nie nie patrzył ponieważ jest to niemożliwe. Nie zatrzymuj na nich wzroku, nie przypatruj się im i nie obserwuj. To nie jest miłe dla Twojej dziewczyny a poza tym jest po prostu niegrzeczne. Postaw się na jej miejscu. Czy chciałbyś, aby ona wodziła wzrokiem za innymi chłopakami?

2
Bądź dobrym rozmówcą

Oprócz mówienia, co najważniejsze powinieneś jej słuchać uważnie. Kobiety uwielbiają, gdy mężczyzna potrafi je wysłuchać (mało kto to potrafi, dlatego tak bardzo docenią tą umiejętność u Ciebie). Pamiętaj, co sprawia, że jest szczęśliwa, co ma wpływ na to, że jest smutna, jakie są jej wymarzone wakacje - pamiętaj o każdym szczególe, który jej dotyczy i wykorzystaj tą wiedzę w kolejnej rozmowie. Twoja pamięć o tych szczegółach jest dla niej bardzo ważna.

3
Zaskakuj swoją dziewczynę
Zaskakuj ją

Może to być zwykły kwiatek czy wspólny weekend za miastem. Nie jest ważna wielkość niespodzianki, tylko sam gest. Przykładowo, jeśli jest chora zaoferuj jej opiekę. Zrób jej zupę oraz bądź przy niej. Albo, jeśli dostanie dobrą ocenę w szkole czy awans w pracy zaproś ją na drinka, aby uczcić jej osiągnięcie.

4
Zaproś ją tam, gdzie ona chciałaby pójść

Pomyśl o tym, jak bardzo chciałbyś, aby pojechała z Tobą na mistrzostwa piłki nożnej. Zawsze chcemy dzielić się z ukochaną osobą Tym co sprawia nam przyjemność i co lubimy w nadziei, że radosny nastrój udzieli się również tej osobie. Gdy kochamy, chcemy zawsze dzielić ze sobą każdą radość. Zatem jeśli ona uwielbia chodzić do jakiegoś klubu, który ty uważasz za okropny, zrób jej tą przyjemność i zaproś ją do niego. Może akurat przekonasz się do tego klubu i uznasz, że nie jest taki całkiem zły jak myślałeś.

5
Bądź szczery

To jest najważniejsze w każdym związku. Bądź szczery - zawsze. Szczerość zbliża ludzi do siebie. Bez niej, związek jest niedojrzały i bardzo płytki.

6
Spędzaj z nią wolny czas
Pohamuj zazdrość

Jest straszne być w związku, w którym brak zaufania pomiędzy partnerami. Jeśli ona chciałaby być z kimś innym, czy myślisz że byłaby nadal z Tobą? Jeśli tak, to się grubo mylisz. W miłości nie ma litości, zatem skoro z Tobą jest, nie ma powodów dla których powinieneś być zazdrosny.

?

Wskazówki
* Zachowuj się. Jeśli masz zwyczaj bekania przy swoich kolegach nie oznacza to, że przy niej też masz to robić - jej się to nie będzie podobać.

!

Uwaga!
* Nigdy nie oszukuj swojej dziewczyny. Jeśli czujesz, że nie jest ona tą jedyną - powiedz jej to. Nie ma sensu marnować jej i Twojego czasu na związek bez przyszłości.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

tomek
16.09.2012
nie rozumiem dziewczyn tzn ich gestów zachowania i martwię się tym strasznie.
Cotusiedzieje
03.09.2012
Rozbawiła mnie porada o niebekaniu przy dziewczynie :D w sumie cały poradnik chyba dotyczy par z podstawówki. Jak się jest z kimś w DOBRYM związku, to nie trzeba żadnych poradników bo o wszystkim się otwarcie rozmawia :) bez wysyłania sygnałów, podchodów i tym podobnych utrudnień. Na udany związek składają się dwie rzeczy: dobre i otwarte stosunki, najlepiej czysto przyjacielskie, żeby lubić spędzać ze sobą czas. no i dobry seks. Krótko mówiąc partner to najlepszy przyjaciel i wymarzony kochanek/kochanka. Wygląd fizyczny nie ma takiego znaczenia, grunt żeby czuć do siebie pociąg.
Tomek
14.01.2012
Zaproś ja na mały wypad do łubinowego wzgórza (trasa Nałęczów - Kazimierz Dolny)i wszystko w temacie. Ich strona to lubinowe.pl
Karol
10.11.2011
Chłopaki mylicie się do dziewczyny trzeba zaufania bo jeśli nie go w związku to nie ma on sensu. Nie żadne "z dziewczyna trzeba krótko"...dla mnie to żałosne.
Blokers
06.09.2011
Witam, mam dziewczyne, ktora szanuje, kocham, i naprawde nie chcial bym jej stracic! Jednak czuje,ze to nie jest ta jedyna.... Jest dla mnie bardzo dobra, robi wszystko zebym chodzil zadowolony i zadbany(dziewczyny i te ich mody, wystrajanie chlopakow jak bysmy byli jakimis modelami ;) Sami wiecie jak to jest.... swiata poza mna nie widzi (a moze jestem w bledzie?) No w kazdym razie, jest wspaniala kobieta, ktora zasługuje na swietnego chlopaka. A ja? latam z ziomkami calymi dniami, lubie cos spalic, bywa,ze wypije(bardzo zadko 1-3 razy w roku glownie jakies okazje np. sylwester)jestem nieodpowiedzialny i bywam dla niej nieprzyjemny. Jak to kurde jest?
jnkn
13.07.2011
ja bylem dla mojej dziewczyny mily opiekunczy sluchalem pomagalem bawilem robilem wszystko a ona zostawila mnie dla kolesia ktory powiedzial jej w twarz gadam z Toba tylko dlatego ze bym Cie ruchna ale nie chce mi sie Ciebie podrywac. Jak cos to wiesz gdzie mieszkam...Zostawila mnie a potem plakala czemu on jej nie kocha...jak to jest? Laska ma fajnego chlopaka zostawia go dla buca co mowi prosto w twarz ze ma ja za przedmiot do seksu a potem ona placze za nim a nie za spoko gosciem>
?
pemoW
04.05.2011
ja mam super dziewczyne. nie oglada sie za innymi facetami i jest piekna i madra
BZK
08.10.2010
Z kobietami trzeba krótko...
aru
30.08.2010
juz tak robiłem ale moja dziewczyna woli z innym gadać czy pisać
foooolo
17.04.2009
kocham Cie koleś :*