Wiosna

Jak powitać wiosnę?·

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Wiosna
1 z 12
Wiosna już w pełni się zaczęła zatem najwyższa pora ją należycie powitać. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na korzystanie z pięknej, wiosennej pogody.
1
Otwarte okno
Pierwszą rzeczą jaką zazwyczaj większość z nas chce zrobić w momencie, gdy zrobi się ciepło to otworzenie okien. Pozwólmy, aby świeże wiosenne powietrze wpadło nam do domu i przewietrzyło wszystkie kąty po zimie.
2
Ogród na wiosnę
Nie ma lepszego czasu do zasadzenia pięknych kwiatów w naszym własnym ogródku, niż wiosna. Kwiaty będą cieszyć nasze oczy pięknymi kolorami, a także ukoją nasze zmysły wspaniałymi zapachami.
3
Sport wiosną
Wiosna to najlepszy czas, aby zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów. Pogoda jest idealna do spacerowania i uprawiania joggingu. Sprzyja temu, aby wziąć dzieci do parku i aktywnie spędzić czas. Pamiętaj, że lato tuż tuż i niebawem będziesz chciała pochwalić się zgrabną sylwetką, nosząc strój kąpielowy lub szorty.
4
Pies wiosną
Poświęć popołudnie na zabawę w aportowanie lub rzucanie frisbee ze swoim psem albo znajdź trochę czasu, aby posiedzieć z dziećmi na krawężniku i porysować po chodniku kolorową kredą.
5
Wiosenne porządki
Kiedy już otworzysz okna, a dzieci i zwierzęta będą spokojnie odpoczywać po sporej ilości zabaw na świeżym powietrzu, możesz zabrać się za wiosenne porządki. Zaatakuj dom ze ściereczką, odkurzaczem i odrobiną pozytywnej energii. Możesz zaangażować do pomocy dzieci. Niech zajmą się porządkowaniem swoich pokoi. To idealny czas, aby przejrzały zabawki i pozbyły się tych, z których już wyrosły.
6
Wyprzedażc
Jeśli masz taką możliwość zorganizuj garażową wyprzedaż albo po prostu zorganizuj spotkanie dla znajomych, zainteresowanych kupnem Twoich zbiorów. Pozwól aby dzieci Ci pomogły. Niech zajmą się przylepianiem cen albo niech po prostu siedzą z Tobą i pomagają w przyjmowaniu gości. Takie doświadczenie nauczy dzieci uprzejmego kontaktu z ludźmi, a także szacunku dla pieniądza. Pomyśl na co możesz przekazać zarobione pieniądze.
7
Mycie samochodu
Weź wiadro, gąbkę, trochę mydła i węża ogrodowego. Wiosna to idealna pora roku, aby pozbyć się z samochodu pozostałej po zimie soli i błota. Poza tym mycie samochodu będzie dla Ciebie świetną wymówką do spędzenia trochę czasu na świeżym powietrzu i skorzystania z pięknej wiosennej pogody. Kiedy już doprowadzisz samochód do idealnej czystości możesz sprawdzić olej i napompować opony.
8
Liść truskawki
Skoś pierwszy raz w sezonie trawę i popraw lub wymień ogrodowe dekoracje, które zostały zniszczone w trakcie chłodnej zimy. Zamieć podjazd i przedsionek. Poświęć jeden wiosenny weekend swojemu trawnikowi i ogrodowi, a w lecie będziesz jedynie musiała utrzymać tak wspaniały efekt.
9
Puszczanie latawców
Weź latawce i wyjdź na powietrze. Jeśli nie masz możliwości puszczania latawców w okolicy swojego domu, wybierz się do parku. Wiosna to idealna pora do takiego spędzania czasu.
10
Łowienie ryb
Przygotuj swój sprzęt wędkarski. Upewnij się, że Twoja karta wędkarska jest ważna i sprawdź jakie prawa obowiązują w Twoim regionie. Spędź czas z rodziną lub przyjaciółmi nad pobliską rzeką lub jeziorem. Łowienie ryb doskonale relaksuje i pozwala Ci cieszyć się piękną wiosenną pogodą na świeżym powietrzu.
11
Topienie marzanny
Możesz również przywitać wiosnę tradycyjnym staropolskim topieniem Marzanny. Zrobisz ją z patyków, które możesz ubrać w stare nieużywane już ubrania. Ciuchy wypchaj gazetami, z których możesz także zrobić głowę Marzanny, włosy zrób ze sznurka. Kiedy marzanna będzie gotowa, bierz rodzinę lub przyjaciół i ruszajcie nad rzekę. Na pewno będzie to świetna zabawa.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

kraszanki
krzyż z liścia palmy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane