Kamienie nerkowe

Jak pozbyć się kamieni nerkowych?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
6
Leczenie przy pomocy owocu granatu

Weź 1 kubeczek nasion granatu i 2 kubeczki Macrotyloma uniflorum (rzadka odmiana fasoli) i ugotuj z nich zupę, którą następnie wypij.

7
Fasola
Leczenie kamicy nerkowej za pomocą fasoli.

Usuń fasolki z łupek. Następnie gotuj 50 gram drobno posiekanych łupek w 4 litrach wody przez około 6 godzin. Odcedź płyn przez muślin i schładzaj go przez około 6 godzin. Wypijaj szklankę tego wywaru co 2 godziny pierwszego dnia stosowania, a następnie kilka razy w tygodniu.

8
Zioła na kamienie nerkowe.

Zmieszaj 90 ml soku ananasowego z 90 ml wody, szczyptą gałki muszkatołowej i szczyptą cynamonu i pij codziennie rano i wieczorem przez około 4-5 dni.

Alternatywnie przyjmuj suplement diety zawierający w swoim składzie skrzyp polny (np. tutaj). Roślina ta, choć kojarzona do tej pory z wyłącznie z poprawą kondycji włosów i paznokci, pomaga również przeciwdziałać tworzeniu się kamieni nerkowych.

9
Arbuz
Inne produkty mogące pomóc.

Bazylia, seler, arbuz i winogrona mają same zalety przy leczeniu kamieni nerkowych.

« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

naturalne sposoby na nerki
nerki
kwas moczowy w organizmie

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Adi
25.01.2016
Cytryny są dobre... ale należy unikać witaminy C? Chyba czegoś nie rozumiem.
gosss
05.09.2013
na kamienie polecam tabletki nefrotabs. rozpuszczają każdy rodzaj kamieni, są też dobre po pozbyciu się ich jako profilaktyka. polecam, sama używam! :)
maciek21cpk
20.07.2011
czy ten wywar z cebuli muszę wypijać cały tzn. szklankę każdego dnia ?