tulipan origami

Jak zrobić tulipana origami? Instrukcja krok po kroku

JanisJanis - specjalista Tipy.pl
tulipan origami
1 z 12
Wiosna za pasem. Udekorujmy więc wiosennie dom czy mieszkanie. Zaprośmy do niego wiosenne tulipany. Jest to oznaka życia po zimie. Zrób je w wielu fantazyjnych kolorach i postaw na stole, komodzie czy w oknie.
P

* papier dekoracyjny na kwiat,
* papier dekoracyjny na łodygę,
* nożyczki.

1
tulipan origami - krok 2
TULIPAN

Z papieru na kwiat wytnij dość duży kwadrat.

Złóż go pa pół, aby powstał trójkąt. Rozłóż i zegnij go po przekątnej, również w trójkąt. Ponownie rozłóż. Następnie złóż kwadrat w prostokąt w obie strony.
2
tulipan origami - krok 3
Złap kwadrat w środku zagięć jak pokazano na zdjęciu i złóż go zgodnie z instrukcją fotograficzną w trójkąt.
3
tulipan origami - krok 4
Teraz zagnij pod spód prawą zakładkę, zgodnie z tym co widzisz na zdjęciu. Powtórz to samo z lewej strony. Następnie odwróć element na drugą stronę i zrób to samo.
4
tulipan origami - krok 5
Odegnij zakładki powstałego diamentu i załóż je na siebie, jak widać na fotografiach. Najpierw mniejsze, następnie większe.
5
tulipan origami - krok 6
Jak już wszystko zagniesz zobaczysz mały otwór w podstawie trójkąta. Dmuchnij w niego powietrze. Twoim oczom ukaże się tulipan. Odegnij tylko jego zewnętrzne płatki .
6
tulipan origami - krok 7
LIŚĆ I ŁODYGA

Weź zielony papier dekoracyjny. Wytnij kwadrat. Złóż go na pół, aby powstał trójkąt. Odegnij. Złóż teraz boki kwadratu w trójkąt jak widać na drugim zdjęciu. Następnie złóż również dolne zakładki i zagnij je.

7
tulipan origami - krok 8
Odwróć na druga stronę. Złóż na pół, aby czubki się spotkały. Następnie złóż, aby prawa strona spotkała się z lewą.
8
tulipan origami - krok 9
Podążaj za fotografiami. Otwórz zagięcie jak widać na zdjęciu. Zagnij odgięty element jak pokazano na zdjęciach. Tworzymy liść.
9
tulipan origami - krok 10
Następnie złóż cały element na pół, aby wycisnąć wszystkie małe elementy. Zobacz zna zdjęcia, aby lepiej to zrozumieć.
10
tulipan origami - krok 11
Oto gotowa podstawa pod tulipana.
11
gotowy tulipan origami
Gotowy tulipan.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

piekło niebo
smok origami
Pudełka origami

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

kasia
16.06.2014
Trzeba trochę popracować.I oto chodzi.
klaudiama
19.02.2013
Można na koniec te "liście" tulipana zakręcic nożyczkami.
majkaku.95
07.02.2013
Nie mam talentu do takich prac. Zawsze się gubię gdzieś w połowie i nie umiem już ruszyć dalej. Mogę rysować, ale wszelkie rękodzieło jest poza moim zasięgiem.
lori66534
12.01.2013
Przecudowne są te tulipany. ja robiłam ale mi nigdy nie chciały wyjść takie wypukłe ale z tą instrukcją się udało, zrobiłam cały bukiet tego i mam już gotową ozdobę na wiosenne dekoracje do mieszkania.
Emmeline
18.06.2011
To, że nie masz talentu nie oznacza, ze możesz obrażać innych.
uuuu a co cie to xDD
18.05.2011
dupa!robilismy to na lekcjii i nadal nie rozumuje tego gówna!żaaaalll i tyle bez obrazy i pozdro!xDDD