Płatki owsiane

Maseczka z płatków owsianych

OlaSOlaS - specjalista Tipy.pl

Owsianka jest jednym z najlepszych i najmniej kosztownych składników na domowe maseczki, co najważniejsze działa cuda. Od dawna używana, aby nawilżać suchą skórę. Jeżeli do mikstury dodasz świeże pomidory to pomoże również skórze tłustej. Zapraszam do dalszej części artykułu a dowiesz się więcej.

P

* płatki owsiane
* jogurt lub maślanka
* miód
* białko z jaja
* pomidor
* sok z cytryny
* oliwa z oliwek

1

Zmiksuj 1/2 szklanki płatków owsianych , aż powstanie pył – mączka. W drugiej misce wymieszaj 1/4 szklanki jogurtu naturalnego lub maślanki z 2 łyżkami miodu. Dodaj do tego zmiksowane płatki owsiane i zrób gładką masę. Oczyść twarz i szyję. Nałóż na skórę twarzy, ale nie w około oczu. Po 15 minutach spłucz ciepłą wodą twarz.

2

W misce przygotuj 1/3 szklanki płatków owsianych i 1/2 szklanki gorącej wody i odstaw do zagęszczenia. W osobnej misce wymieszaj 2 łyżki jogurtu naturalnego, 2 łyżki miodu i 1 białko. Dobrze wymieszaj. Po oczyszczeniu twarzy i szyi, używając ręki nałóż na twarz, pamiętając by pominąć oczy. Zostaw na twarzy 10 do 15 minut aż wyschnie i napnie skórę. Zmyj pod ciepłą wodą, możesz użyć gąbeczki lub ręcznika dla ułatwienia.

3

Posiekaj 1 dojrzałego pomidor ze skórką i nasionami, dodaj 1 łyżkę płatków owsianych. Wymieszaj z 1 łyżeczką soku z cytryny. Zmiksuj wszystkie składniki na pastę. Po oczyszczeniu twarzy i szyi, nałóż maseczkę na twarz tak jak we wcześniejszych pamiętaj o oczach. Po 10 minutach korzystając z gąbeczki usuń z twarzy maseczkę ciepłą wodą.

4

Wymieszaj 1/2 szklanki płatków owsianych, 1 białko i 1 łyżkę oliwy z oliwek. Dodaj kilka kropel soku z cytryny i mieszaj. Na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, nałóż za pomocą ręki mieszankę na twarz, pamiętaj o oczach, relaksuj się 15-30 minut, po czym spłucz ciepłą wodą.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane