Koszyczek wielkanocny z papieru

Jak zrobić koszyczek wielkanocny z papieru?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Koszyczek wielkanocny z papieru
1 z 4

Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki, niż ręcznie robiony koszyczek wielkanocny! Wszytko czego potrzebujesz to drukarka, taśma samoprzylepna dwustronna oraz papier.

1
Koszyk z papieru

Wydrukuj wszystkie cztery strony szablonu na papierze 8.5x11 i podążaj za instrukcjami poniżej. Szablon znajdziesz -> tutaj.

Za pomocą taśmy dwustronnej przymocuj szablon do dużego arkusza papieru artystycznego (przynajmniej 12.5 x12.5) Jeśli jest to potrzebne przytnij szablon tak, aby pasował do papieru. Jednakże, jakikolwiek gruby papier akwarelowy czy kolorowa tektura będzie dobrym wyborem. Używając szablonu jako przewodnika, połącz kropkowane linie za pomocą kostki introligatorskiej i linijki. Następnie używając nożyka skalpela i linijki przetnij papier wzdłuż NIEBIESKICH linii. Tak więc teraz Twój koszyczek jest gotowy do składania.

2
Koszyk z papieru

Złóż papier wzdłuż każdej z linii, aby utworzyć kształt koszyka. Narożniki złóż do wewnątrz, a klapy górne złóż do dołu i do zewnątrz.

Wytnij cztery kawałki wstążeczki, każdy około 20 cm. Przymocuj wstążeczkę do pierwszej wewnętrznej strony klapy za pomocą taśmy dwustronnej.

3
Koszyk z papieru 2
Powtórz ten proces dla wszystkich stron i zawiąż wszystkie cztery końce tasiemki na węzły.

Kiedy już wszystkie cztery strony są zawiązane, Twój koszyczek jest gotowy do wypełnienia słodkościami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

dekoracje wielkanocne – kwiaty
Serwetka złożona w wachlarz
drzewko z filcu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

daria16rog
20.03.2013
Pięknie się prezentuję.