Payback logo

Jak szybko zbierać punkty Payback?

Programy lojalnościowe już dawno stały się bardzo popularne. Korzyść jest obustronna – ty przywiązujesz się do danej marki lub sklepu, a w zamian otrzymujesz nagrody rzeczowe lub rabaty na zakupy. Jednym z najpopularniejszych programów jest Payback. Jak szybko uzbierać punkty na wymarzoną nagrodę?
1
Przede wszystkim zarejestruj się. Możesz to zrobić przez Internet, wypełniając formularz rejestracyjny. Kartę dostaniesz do domu pocztą. Możesz wybrać jedną spośród kilku kart z logiem jednego z partnerów, ale nie ma znaczenia, którą wybierzesz. Punkty będzie się zbierało tak samo.
2
Możesz też zarejestrować się inaczej, odbierając zestaw startowy z jednego z oddziałów partnera Payback. Jest tam już karta oraz taki sam formularz, jaki wypełnia się przez Internet przy rejestracji online. Formularz oddajesz sprzedawcy, a kartę aktywujesz przez Internet, oczywiście na stronie Payback. Od chwili aktywacji karty możesz zacząć zbierać punkty.
3
Do programu Payback należy kilkudziesięciu partnerów. U niektórych można zbierać punkty przy okazji zakupów w sklepie. W tym celu podczas płacenia pokaż sprzedawcy swoją kartę. Jeżeli zapomnisz o tym, sprzedawcy i tak pamiętają i zawsze pytają, czy posiadasz taką kartę.
4
Punkty możesz zbierać także online. W tym celu zaloguj się do swojego konta Payback i wejdź na stronę danego sklepu klikając w odnośnik na stronie Payback. Tylko wchodząc przez stronę Payback i tylko wtedy, kiedy jesteś zalogowany, punkty za zakupy zostaną naliczone.
5
W przypadku Orange, Telekomunikacji oraz Allegro, aby otrzymać punkty, wprowadź swój numer Payback w ustawieniach konta Orange, Telekomunikacji lub Allegro. Punkty będą naliczane automatycznie podczas zrobienia zakupów lub zlecenia usługi.
6
Ilość punktów, jaką uzyskasz za każdą transakcję, jest indywidualna dla każdego partnera.
7
Aby szybciej zbierać punkty, korzystaj ze specjalnych ofert. Z tego względu warto przy rejestracji wyrazić zgodę na otrzymywanie ofert na e-mail lub sms-em. Jeżeli się nie zgodziłeś, możesz to zmienić w ustawieniach. W ten sposób będziesz otrzymywał kupony, które należy okazać podczas dokonywania zakupów lub kody, które będzie trzeba wpisać w specjalną rubrykę podczas kupowania przez Internet.
8
Kupony są także dostępne na stronie Payback – wystarczy je wydrukować i wręczyć sprzedawcy przy płaceniu.
9
Na BP przy kasie leżą urządzenia przypominające terminal płatniczy. Co jakiś czas przy płaceniu drukuje się z nich kupon z ofertą przeznaczoną dla ciebie. Te kupony drukują się przypadkowo – jeżeli tobie się wydrukował, masz szczęście:)
10
Robiąc zakupy u partnerów programu, warto pytać o książeczki z kuponami. W Realu znajdziesz też Punktomaty, wyglądem trochę przypominające bankomat. Będąc na zakupach zeskakuj swoją kartę, gdyż czasami można z nich wydrukować kupony z indywidualnie przygotowaną ofertą.
11
Kupony dostaniesz też co jakiś czas pocztą do domu.
12
Wszystkie kupony możesz wykorzystać tylko 1 raz. Jak widzisz, masz sporo możliwości ich zdobycia. Nie są to te same kupony, tzn. pocztą dostaniesz inne, przy zakupach w Realu otrzymasz książeczkę z innymi kuponami, a na maila dostaniesz jeszcze inne. Korzystając z nich można zdobyć od kilkudziesięciu do kilku tysięcy punktów za jednym razem.
13
Punkty możesz też zdobywać zamawiając kartę płatniczą MasterCard Payback w banku WBK. Otrzymujesz wówczas dodatkowe punkty podczas każdej płatności kartą, w każdym sklepie. Punkty się sumują, tzn. np. płacąc za paliwo na BP i mając kupon na dodatkowe punkty za to paliwo, otrzymujesz standardowe punkty za paliwo, dodatkowe punkty z kuponu oraz punkty za płatność kartą WBK.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Różowa pantera
01.12.2018
Czy, jak mam trzy paragony do wymiany na punkty, to mogę ich użyć podczas jednych zakupów?
Buzia
17.11.2018
czy jest możliwość dodania punktów już po zakończonej transakcji? Często sprzedawcy nie przypominają o możliwości zbierania punktów A ja sama również nie zawsze pamiętam, u których partnerów je można zbierać.czy na podstawie paragonu mogę dodać punkty? zapomniałam pokazać kartę podczas zakupów. zwrot?
Marii
18.02.2015
Czy mozna dodac puntky do karty PAYBACK po zakonczeniu transakcji?, Robiac zakupy zapomnialam przedstawic swoja karte payback.
kati549
15.12.2014
A mozna doładować punkty np robiłam zakup i nie miałam karty bayback ze sobą
grazyna2
15.04.2013
To trudne. Jestem tam i raptem udało mi się zdobyć 2 nagrody. Jednak polecam założenie karty dzieki której płacisz nią i zbierasz. Fajnie jest też kupować w empiku( online) - można wymienić punkty na rzeczy.