Payback logo

Jak szybko zbierać punkty Payback?

Programy lojalnościowe już dawno stały się bardzo popularne. Korzyść jest obustronna – ty przywiązujesz się do danej marki lub sklepu, a w zamian otrzymujesz nagrody rzeczowe lub rabaty na zakupy. Jednym z najpopularniejszych programów jest Payback. Jak szybko uzbierać punkty na wymarzoną nagrodę?
1
Przede wszystkim zarejestruj się. Możesz to zrobić przez Internet, wypełniając formularz rejestracyjny. Kartę dostaniesz do domu pocztą. Możesz wybrać jedną spośród kilku kart z logiem jednego z partnerów, ale nie ma znaczenia, którą wybierzesz. Punkty będzie się zbierało tak samo.
2
Możesz też zarejestrować się inaczej, odbierając zestaw startowy z jednego z oddziałów partnera Payback. Jest tam już karta oraz taki sam formularz, jaki wypełnia się przez Internet przy rejestracji online. Formularz oddajesz sprzedawcy, a kartę aktywujesz przez Internet, oczywiście na stronie Payback. Od chwili aktywacji karty możesz zacząć zbierać punkty.
3
Do programu Payback należy kilkudziesięciu partnerów. U niektórych można zbierać punkty przy okazji zakupów w sklepie. W tym celu podczas płacenia pokaż sprzedawcy swoją kartę. Jeżeli zapomnisz o tym, sprzedawcy i tak pamiętają i zawsze pytają, czy posiadasz taką kartę.
4
Punkty możesz zbierać także online. W tym celu zaloguj się do swojego konta Payback i wejdź na stronę danego sklepu klikając w odnośnik na stronie Payback. Tylko wchodząc przez stronę Payback i tylko wtedy, kiedy jesteś zalogowany, punkty za zakupy zostaną naliczone.
5
W przypadku Orange, Telekomunikacji oraz Allegro, aby otrzymać punkty, wprowadź swój numer Payback w ustawieniach konta Orange, Telekomunikacji lub Allegro. Punkty będą naliczane automatycznie podczas zrobienia zakupów lub zlecenia usługi.
6
Ilość punktów, jaką uzyskasz za każdą transakcję, jest indywidualna dla każdego partnera.
7
Aby szybciej zbierać punkty, korzystaj ze specjalnych ofert. Z tego względu warto przy rejestracji wyrazić zgodę na otrzymywanie ofert na e-mail lub sms-em. Jeżeli się nie zgodziłeś, możesz to zmienić w ustawieniach. W ten sposób będziesz otrzymywał kupony, które należy okazać podczas dokonywania zakupów lub kody, które będzie trzeba wpisać w specjalną rubrykę podczas kupowania przez Internet.
8
Kupony są także dostępne na stronie Payback – wystarczy je wydrukować i wręczyć sprzedawcy przy płaceniu.
9
Na BP przy kasie leżą urządzenia przypominające terminal płatniczy. Co jakiś czas przy płaceniu drukuje się z nich kupon z ofertą przeznaczoną dla ciebie. Te kupony drukują się przypadkowo – jeżeli tobie się wydrukował, masz szczęście:)
10
Robiąc zakupy u partnerów programu, warto pytać o książeczki z kuponami. W Realu znajdziesz też Punktomaty, wyglądem trochę przypominające bankomat. Będąc na zakupach zeskakuj swoją kartę, gdyż czasami można z nich wydrukować kupony z indywidualnie przygotowaną ofertą.
11
Kupony dostaniesz też co jakiś czas pocztą do domu.
12
Wszystkie kupony możesz wykorzystać tylko 1 raz. Jak widzisz, masz sporo możliwości ich zdobycia. Nie są to te same kupony, tzn. pocztą dostaniesz inne, przy zakupach w Realu otrzymasz książeczkę z innymi kuponami, a na maila dostaniesz jeszcze inne. Korzystając z nich można zdobyć od kilkudziesięciu do kilku tysięcy punktów za jednym razem.
13
Punkty możesz też zdobywać zamawiając kartę płatniczą MasterCard Payback w banku WBK. Otrzymujesz wówczas dodatkowe punkty podczas każdej płatności kartą, w każdym sklepie. Punkty się sumują, tzn. np. płacąc za paliwo na BP i mając kupon na dodatkowe punkty za to paliwo, otrzymujesz standardowe punkty za paliwo, dodatkowe punkty z kuponu oraz punkty za płatność kartą WBK.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

bezpieczny internet ;)
pozycjonowanie
Zakupy w sieci

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Marii
18.02.2015
Czy mozna dodac puntky do karty PAYBACK po zakonczeniu transakcji?, Robiac zakupy zapomnialam przedstawic swoja karte payback.
kati549
15.12.2014
A mozna doładować punkty np robiłam zakup i nie miałam karty bayback ze sobą
grazyna2
15.04.2013
To trudne. Jestem tam i raptem udało mi się zdobyć 2 nagrody. Jednak polecam założenie karty dzieki której płacisz nią i zbierasz. Fajnie jest też kupować w empiku( online) - można wymienić punkty na rzeczy.