Przebranie za psa

Jak się przebrać za psa?

Olczyk - specjalista Tipy.pl
Przebieranie się jest coraz bardziej popularne na różnych imprezach i balach karnawałowych. Przebranie się za pieska z pewnością wywoła uśmiech na twarzy wszystkich uczestników zabawy. Poniżej znajdziesz kilka porad jak zrobić kostium psa (proszę się nie sugerować zdjęciem obok - opisany poniżej kostium wygląda całkiem inaczej).
P

* Futerko,
* Obroża dla psa,
* Zawieszka do obroży,
* Karton/Bristol,
* Drut,
* Kawałki skóry lub futra,
* Nożyczki,
* Klej,
* Farby do malowania twarzy.

1
Wytnij uszy psa z papieru, mogą to być długie spadające uszy lub sterczące i obklej sztucznym futrem. Przyczep je do opaski materiałowej.
2
Pomaluj twarz, nos na czarno przedłużając linię od dołu nosa w dół do ust. Narysuj kropki na policzkach, w miejscach gdzie powinny być wąsy psa.
3
Narysuj linię ponad oczami, aby nadać twarzy charakter psa od poważnego, do zabawnego lub żartobliwego.
4
Załóż kupioną obrożę lub zrób z bristolu i nie zapomnij o zawieszce na której wpiszesz imię psa, może być to postać z kreskówek – Pluto, Scooby Do, Daisy itd.
5
Załóż kostium gimnastyczny lub baletowy na legginsy i białą koszulkę.
6
Przyklej futerko, lub kropki, jeżeli to ma być dalmatyńczyk, lub kręcone kawałki wełny, jeżeli to ma być pudelek.
7
Zrób ogon psa. Jest to jeden z najważniejszych etapów. Drut owinięty flanelą pozwoli zrobić ogon sterczący i pokręcony, futrzany, skórzany, czy kartonowy będzie ogonem opadającym i poruszającym się w takt twoich ruchów. Przyczep go z tyłu.
8
Nie zapomnij o psich łapach. Możesz kartonem przykryć swoje buty, lub ubrać na buty duże włochate skarpety.
?

Wskazówki
* Dodatków możesz poszukać w niektórych sklepach z akcesoriami kostiumowymi (polecam zestaw pyszczek+łapki, do kupienia tutaj).
* Nos może imitować plastikowa piłka z odciętym kawałkiem z jednej strony z przyczepioną gumka po obu bokach.
* Podczas imprezy wydawaj odgłosy, jakie robi piesek no i czasami szczekaj (podczas zabaw przebieranych fajną zabawą są tańce dostosowane do przebrania - tak więc baletnica powinna tańczyć jezioro łabędzie, królewna walca a piesek może biegać w około i "obsikiwać" kąty ;).
* Pamiętaj, aby ogon nie był za długi, aby się nie zaplatał między Twoimi nogami.

Powiązane porady

przebranie wampira
Maska ptaka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane