zmęczenie

Jak zwalczyć zmęczenie?

4
Kolejną rzeczą jest ruch. Gdy ruszasz się, do mózgu dopływa więcej tlenu. Dzięki temu twój organizm jest bardziej dotleniony i ma więcej energii. Jeśli czujesz zmęczenie w pracy dobrze, jest wyjść na zewnątrz i zrobić sobie krótki spacer. Żeby zminimalizować codzienne zmęczenie, uprawiaj sport regularnie, np. 2 razy w tygodniu. Poprawisz kondycję i będziesz mieć więcej energii do działania.
5
Jeśli masz trochę czasu, możesz zrobić sobie 15 minutową drzemkę. Udowodniono, że 15 minut to optymalny czas, żeby tymczasowo zregenerować twój organizm. Możesz również po prostu chwilę poleżeć, żeby rozluźnić się i odpocząć.
6
Pamiętaj, że wzrost poziomu insuliny w organizmie powoduje uczucie zmęczenia oraz senności. Dlaczego tak się dzieje? Jedząc obfite posiłki nasz organizm produkuje więcej insuliny, zwiększając tym samym poziom cukru we krwi. Żeby strawić jedzenie organizm traci więcej energii. Przez to szybciej staje się zmęczony. Jaki wniosek? Nie przejadaj się.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

nosleep
05.05.2015
ja stosuje Formentor Plus i daje niezłego kopa. Nawet po imprezie stawia mnie rano szybko na nogi !