meble, skórzane

Jak dbać o meble skórzane ?

wnetrzator - specjalista Tipy.pl
5
Do mebli skórzanych nie należy stosować środków czyszczących niesprawdzonych producentów, można w ten sposób zniszczyć meble. Nie kupuj środków chemicznych zawierających naftę, rozpuszczalniki, lakier, terpentynę czy alkohol ponieważ substancje te niszczą naturalną, cienką warstwę ochronną skóry, przez co narazisz meble skórzane na odbarwienia.
6
Meble skórzane wymagają też odpowiedniego czyszczenia. Jasna skóra jest bardziej narażona na zabrudzenia, dlatego jeśli masz małe dzieci zastanów się czy warto wydać dużo pieniędzy i kupić meble skórzane.
7
Do czyszczenia mebli skórzanych nie należy używać rozpuszczalników, spirytusu, acetonu lub proszku do prania, nie można ich prasować ani suszyć suszarką czy przy farelce.
8
Świeże plamy lub zabrudzenia najlepiej natychmiast zetrzeć białym papierowym ręcznikiem. Nie można czekać aż substancja wchłonie się w skórę mebli. Papierowy ręcznik dodatkowo wchłonie wilgoć z zabrudzenia. Jeśli plama nie zniknie, zabrudzoną powierzchnię trzeba wyczyścić odpowiednim środkiem czyszczącym.
« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

czyszczenie skóry
Pufa zrób to sam
czyszczenie skórzanej sofy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane