tampony vs. podpaski

Co jest lepsze, podpaski czy tampony?

5
Tampony są bardzo dyskretną opcją i pozwalają na noszenie stringów w czasie okresu, a także ubranie stroju kąpielowego i wyjście na basen, czy plażę.
6
Jeśli nie mamy wprawy w zakładaniu tamponu, na początek wybierzmy wersje z aplikatorem. Składa się on z dwóch rurek, a wewnątrz jednej z nich znajduje się tampon. Po otworzeniu opakowania ciągniemy za sznureczek, opieramy jedną stopę np. o wannę i staramy się rozluźnić. Trzymamy aplikator za grubszą rurkę opierając palec wskazujący na cieńszej. Wkładamy aplikator do pochwy, kierując go w górę i do tyłu. Delikatnie naciskamy, wsuwając cieńszą rurkę w grubszą i gotowe. Tampon jest już na swoim miejscu, nam pozostaje wyjąć aplikator i sprawdzić czy sznureczek zwisa u wejścia do pochwy.
7
Tampony dają nam też możliwość wyboru między kilkoma wielkościami, co ułatwia dobranie ich do fazy krwawienia. Dodatkowo niektóre marki tamponów pokrywają je specjalna powłoczką, która ułatwia aplikację.
8
Reasumując, każda kobieta sama podejmuje decyzję, co jest dla niej wygodniejsze. Z reguły jednak panie po wypróbowaniu tamponów, pozostają właśnie przy tej metodzie.

Powiązane porady

niska samoocena
Jedzenie na mózg

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Katarzyna
24.08.2017
Ja zdecydowanie wolę tampony. Dają mi poczucie komfortu, wygody i nie są krępujące. Mogę też dzięki nim chodzić na basen w czasie okresu.
#18808
14.04.2013
Ja osobiście wolę podpaski, bo mam uczucie komfortu.Nie przeszkadzają mi w poruszaniu się i w życiu, bo regularnie je zmieniam i mogę spokojnie wykonywać swoje prace.Co do tamponów używając je czułam dyskomfort i niestety nie zdecyduję się na nie.