Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Gry i Karty > Karty > Jak robić sztuczki z kartami?

Jak robić sztuczki z kartami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Tyle razy widzieliśmy to na filmach: pokazanie widzom karty i poproszenie jej o zapamiętanie, po czym chowamy je w talii kart i wyciągamy dokładnie tą samą, którą wcześniej widzowie zapamiętali. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się jak te sztuczki są robione i sam miałeś ochotę spróbować, poniżej znajdziesz instrukcje. Poniższa sztuczka nie jest może dokładnie tą z filmów, tylko lekko zmodyfikowaną wersją, lecz równie efektowną.
1
Sztuczka polega na pokazaniu widzom czterech asów, schowaniu ich w talii i poproszenie o wybranie dowolnej karty tak, aby pokazało się, że jest to właśnie as.
Plusem triku jest to, że po kilku ćwiczeniach poradzi sobie z nią nawet początkujący magik. Wymaga jedynie umiejętności podnoszenia karty na palcu, przy czym pierwsze koślawe próby możemy z powodzeniem ukryć kartami znajdującymi się w długiej dłoni.
2
Na początek wyjmij na oczach wszystkich obserwujących, asy z talii, jednocześnie pokazując resztę kart, dzięki czemu widzowie upewnią się, że nie jest to trefna talia składająca się z samych asów.
3
Składając wachlarzyk z asów, dyskretnie podważ małym palcem spodnią kartę, na którą kładziemy nasze asy, po czym zbieramy je razem z tą podważoną kartą i układamy na wierzchu koszulkami do góry (ze spodu zamiast czterech asów bierzemy pięć kart – cztery asy plus jedna dodatkowa, przy czym po przełożeniu ta dodatkowa karta będzie na samym wierzchu).
Jak rozwiązać sudoku?
Jak tasować karty?
Jak zrobić sztuczkę karcianą z czterema asami?
Jak zabić nudę?
4
Zbieramy z wierzchu cztery karty i odkładamy je koszulkami do góry informując widzów, że są to te cztery asy.
Pamiętajmy, że teraz na wierzchu tali jest teraz ostatni z czterech asów.
5
Rozkładamy przed kimś wachlarz z kart i prosimy o wybranie dowolnej i przyjrzenie się jej. Po zapamiętaniu widz odkłada kartę na wierz.
My możemy przełożyć talię, lub nawet poprosić o to widza.
6
Odkrywamy teraz odłożone cztery karty i udajemy zdziwienie, że są tam jedynie trzy asy. Zaczynamy szukać czwartego w pozostałej tali, a gdy go znajdujemy wiemy, że karta leżąca na nim jest tą, którą poprzednio wybrał widz. Jednym słowem as odnalazł wybrana kartę.
7
Triku najlepiej uczyć się już z kartami w ręce czytając kolejne kroki. Na początku wydaje się to nieco chaotyczne i bezsensowne, jednak po dokładnym zrozumieniu i kilku próbach dojdziemy do wniosku, że jest to sztuczka wręcz banalna.
8
Oczywiście podczas wykonywania triku najważniejsza jest pokerowa twarz oraz zachowanie w miarę podobnej prędkości ruchów, jeśli zaczniemy zbyt długo kombinować przy kartach w pewnym momencie, od razu zostaniemy zdemaskowani.
 3.3/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jest to bardzo przekonywująca sztuczka. Magik pokazuje kopertę i wyjaśnia, że znajduje się w niej kartka z wypisaną na...
Jak zrobić sztuczkę karcianą z przepowiednią w kopercie?
Jest to bardzo przekonywująca sztuczka. Magik pokazuje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt