Szczupłe uda

Jak odchudzić uda?

5
Bardzo ważne przy treningu nóg, jest odpowiednie rozciągnięcie mięśni, na które powinniśmy zawsze znaleźć czas po treningu. Siadamy w rozkroku i powoli sięgamy dłońmi do raz jednej a raz drugiej stopy. Jeśli potrafimy już to zrobić, rozpoczynamy pracę nad zbliżeniem czoła do kolana w tej pozycji.
6
Stojąc na baczność przy prostych nogach rozpoczynamy wykonanie skłonu i staramy się osiągnąć kolejne etapy. Pierwszy polega na dotknięciu palcami palców stóp, później dotykami palcami podłogi, etap trzeci polega na dotknięciu podłogi wszystkimi palcami. Jeśli potrafimy dotknąć podłogi całymi dłońmi jest już bardzo dobre, a wspaniale jeśli dodatkowo dotkniemy czołem kolan.
7
Odpowiednie rozciągnięcie wysmukli mięśnie i poprawi nam samopoczucie.
Uda należy też codziennie poddawać torturom pod prysznicem. Większość zapewne zna te sposoby, jednak gwoli przypomnienia, chodzi o masaż szorstką gąbką, spłukiwanie na przemian ciepłą i zimną wodą, mocne osuszenie ciała szorstkim ręcznikiem, a na koniec wmasowanie balsamu wyszczuplającego. Taka codzienna pielęgnacja przyniesie z czasem dobre efekty w postaci gładkiej i pięknej skóry na udach.

Powiązane porady

potliwość rąk
peeling z cukru, miodu i oliwy
Naturalne, duże piersi

Komentarze (4)

* Pola wymagane

wika
04.12.2015
Według mnie najlepszym sposobem na zmiejszenie tkanki tłuszczowej z odcinka ud jest zmienne tempo ćwiczeń. Najlepszym (według mnie) sposobem jest bieganie np. przz 5-10min batrdzo intensywnie i szybko po czym następnie przez 1-20min wolno i tak naprzemiennie do stopnia gdy nie da sie rady dalej :)
bluem
09.07.2015
Generalnie problem zaczyna się wtedy kiedy uda są tłuste, masywne to jeszcze nie problem, wiem z doświadczenia że nawet po zgubieniu z acetomale kilku kg nadwagi mogą nie wyglądać dobrze więc lepiej jeśli to będą mięśnie a nie wisząca skóra.
Egoniasty
15.05.2015
Najszkaradniejszy widok u kobiety to sztucznie wychudzone uda i biodra oraz szerokie plecy.
jasne jasne
13.03.2015
ale pierdoły... nie biegaj wyczynowo bo ci uda zgrubną... no jakis idiota to pisał. jakby zbudowanie mięśni było takie proste... do tego potrzebna jest ścisła dieta i lata ćwiczeń...