Szczupłe uda

Jak odchudzić uda?

W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o figurze typu jabłko walczą w oponką wokół brzucha, natomiast panie z figurą typu gruszka rozpaczają z powodu ud i pośladków. O ile na brzuch jest sporo sposobów i porad, a jego zgubienie jest całkiem realne, o tyle uda są już poważniejszym problemem.
1
Niestety ta najbardziej newralgiczna część ud czyli, ich część wewnętrzna, takie tłuszczowe bułeczki, które ocierają się o siebie w czasie chodzenia są właściwie niemożliwe do zlikwidowania, jednak mamy możliwość wygładzenia skóry i jej ujędrnienia, co da widoczne efekty na plus.
2
Ćwiczenia ud są trudne, ponieważ należy uważać, aby zbytnio ich nie obciążyć jeśli chcemy zmniejszyć ich obwód, a nie odwrotnie. Jeśli wybieramy np. rowerek stacjonarny, pedałujmy długo, ale na niskim obciążeniu, jeśli obciążenie będzie zbyt wysokie ryzykujemy nadbudowaniem mięśni, a nie ich wysmukleniem.
3
Biegając, nie róbmy tego wyczynowo, a raczej rekreacyjnie w truchcie pokonując nieco większe odległości.
4
Możemy też wykonywać ćwiczenia w domu. Np. kładziemy się na plecach, a proste, złączone nogi unosimy do góry, tak aby tworzyły z podłogą kąt prosty. Po czym rozwieramy nogi na boki, chwile trzymamy w tej pozycji i na powrót je złączamy. Jest to ćwiczenie na wewnętrzną stronę ud.
5
Bardzo ważne przy treningu nóg, jest odpowiednie rozciągnięcie mięśni, na które powinniśmy zawsze znaleźć czas po treningu. Siadamy w rozkroku i powoli sięgamy dłońmi do raz jednej a raz drugiej stopy. Jeśli potrafimy już to zrobić, rozpoczynamy pracę nad zbliżeniem czoła do kolana w tej pozycji.
6
Stojąc na baczność przy prostych nogach rozpoczynamy wykonanie skłonu i staramy się osiągnąć kolejne etapy. Pierwszy polega na dotknięciu palcami palców stóp, później dotykami palcami podłogi, etap trzeci polega na dotknięciu podłogi wszystkimi palcami. Jeśli potrafimy dotknąć podłogi całymi dłońmi jest już bardzo dobre, a wspaniale jeśli dodatkowo dotkniemy czołem kolan.
7
Odpowiednie rozciągnięcie wysmukli mięśnie i poprawi nam samopoczucie.
Uda należy też codziennie poddawać torturom pod prysznicem. Większość zapewne zna te sposoby, jednak gwoli przypomnienia, chodzi o masaż szorstką gąbką, spłukiwanie na przemian ciepłą i zimną wodą, mocne osuszenie ciała szorstkim ręcznikiem, a na koniec wmasowanie balsamu wyszczuplającego. Taka codzienna pielęgnacja przyniesie z czasem dobre efekty w postaci gładkiej i pięknej skóry na udach.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

jolka
07.06.2018
U mnie na uda nic nie pomaga i chociaż jestem osobą szczupłą to uda zawsze mi się stykały i stykać będą przez co bardzo się obcierają. Na szczęście znalazłam na to sposób i na gołe nogi zakładam takie opaski na uda - nie dość że ładnie to wygląda, to jeszcze pomaga i trochę wyszczupla.
wika
04.12.2015
Według mnie najlepszym sposobem na zmiejszenie tkanki tłuszczowej z odcinka ud jest zmienne tempo ćwiczeń. Najlepszym (według mnie) sposobem jest bieganie np. przz 5-10min batrdzo intensywnie i szybko po czym następnie przez 1-20min wolno i tak naprzemiennie do stopnia gdy nie da sie rady dalej :)
bluem
09.07.2015
Generalnie problem zaczyna się wtedy kiedy uda są tłuste, masywne to jeszcze nie problem, wiem z doświadczenia że nawet po zgubieniu z acetomale kilku kg nadwagi mogą nie wyglądać dobrze więc lepiej jeśli to będą mięśnie a nie wisząca skóra.
Egoniasty
15.05.2015
Najszkaradniejszy widok u kobiety to sztucznie wychudzone uda i biodra oraz szerokie plecy.
jasne jasne
13.03.2015
ale pierdoły... nie biegaj wyczynowo bo ci uda zgrubną... no jakis idiota to pisał. jakby zbudowanie mięśni było takie proste... do tego potrzebna jest ścisła dieta i lata ćwiczeń...