Zakochana para

Jak zaimponować facetowi?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Chciałabyś zrobić coś bardzo wyjątkowego dla swojego faceta. Każdy lubi być rozpieszczany i miło zaskakiwany, nawet twój facet. Wymyślenie kilku sposobów, aby go uszczęśliwić może być trudniejsze niż myślisz. Zaskakujące jest to, że mężczyźni kochają małe rzeczy tak samo jak kobiety. Bądź w zgodzie z tym, co twój facet lubi i staraj się robić te rzeczy, które go interesują. Oto pięć sposobów, aby zaimponować facetowi.
1
Para na meczu
Oglądaj z nim jego ulubiony sport i bądź podekscytowana tak samo jak on.

Jeżeli kobieta ogląda razem z facetem jego ulubioną drużynę, a dodatkowo tak samo entuzjastycznie kibicuje jest to dla niego coś wyjątkowego. Nie możesz pozwolić sobie jednak na jakąś wpadkę typu totalny brak wiedzy o drużynie czy o zasadach gry. Musisz koniecznie odrobić lekcję i uzyskać jak najwięcej informacji na temat pasji swojego mężczyzny. Na pewno zaimponuje to facetowi jak będziesz mogła wymienić z nim opinie o grze i ponarzekać na sędziego, który „oczywiście” się mylił. Dla mężczyzny kobieta, która tak samo jak on potrafi się cieszyć sportem staje się kimś więcej a mianowicie przyjacielem, z którym może świetnie spędzać czas. Aby zdobyć extra punkty koniecznie zaopatrz się w koszulkę ulubionej drużyny swojego faceta.

2
Przygotuj dla niego przyjęcie niespodziankę

Większość facetów nie potrafi zorganizować sobie hucznych urodzin. Zazwyczaj ograniczają się do wyjścia z kumplami do baru i wypicia paru piw. Co może być lepszego od zorganizowania przyjęcia niespodzianki z wielką pompą. Zaproś jego przyjaciół, zorganizuj beczkę piwa (mogą być inne trunki), typowe męskie jedzenie no i jakieś ciekawe gry i muzyka. Facet nie zrobiłby tego dla siebie, ale będzie zachwycony jak z miłości zrobi to dla niego żona czy dziewczyna. Doceni wszystkie trudy i starania związane z przygotowaniami. Szczerze - jak wiele kobiet znasz, które zrobiły to dla swego faceta? Dokładnie!

3
Trójka przyjaciół
Pozwól mu na wyjście z kumplami

Mężczyźni uwielbiają spędzać czas z innymi facetami, co ciężko czasem zrozumieć kobietom. Przeważnie wynika to z faktu, że facet potrzebuje przerwę od codzienności, pogadać z przyjaciółmi, nie myśleć o obowiązkach i odpowiedzialności. Jeżeli będziesz wyrozumiała i pozwolisz facetowi na takie spotkania od czasu do czasu i oczywiście bez wypominania i narzekania to na pewno uzyskasz jego uznanie, nie wspominając, że jeśli ty będziesz chciała zrobić sobie babski wieczór on nie będzie miał nic przeciwko.

4
Wybierz się z nim do kina na typowy męski film akcji

Często wydaje nam się, że faceci dobrze się bawią oglądając z nami romantyczne komedie w kinie. Część z nich pewnie tak, ale zdecydowanie mniejsza część. Mężczyźni wolą męskie filmy, filmy akcji z pościgami, przemocą i dreszczykiem emocji. Na pewno każdy facet będzie zadowolony jak będziesz ten dreszczyk emocji przeżywała razem z nim. W trakcie przerażającej sceny filmowej możesz się do niego mocno przytulić, co na pewno sprawi, że poczuje się jak twój obrońca i bohater.

5
Karmienie faceta
Zaskocz go pysznym posiłkiem

Jest coś szczególnego w osobach, która potrafią przygotować pyszny posiłek. Zresztą od dawna znane jest powiedzenie „przez żołądek do serca”. To prawda, że wiele kobiet gotuje dla swoich mężczyzn cały czas, ale może spaść to do kategorii rutynowego obiadku, jaki podawany jest w co drugim domu. Od czasu do czasu postaw na coś wyjątkowego, przygotuj ulubiony posiłek swojego faceta bądź danie, które może go pozytywnie zaskoczyć. Musisz pamiętać, że samo jedzenie to nie wszystko, bardzo ważna jest oprawa. Odpowiednio przygotowane nakrycie, światło, butelka ulubionego wina, a to wszystko przy dźwiękach przyjemnej muzyki. Może jesteś osobą, która akurat nie umie i nie przepada za gotowaniem? Tym bardziej twoje starania będą docenione. W końcu chcesz zaimponować swojemu facetowi. Warto zasięgnąć pomocy od osoby, która w kuchni czuje się jak ryba w wodzie i do dzieła.

Jest wiele sposobów, aby okazać swojemu facetowi jak bardzo ci na nim zależy, podane przykłady to kilka z nich. Ty najlepiej znasz swojego mężczyznę i na pewno dobrze wiesz, co sprawia mu największa przyjemność. On podobnie jak ty jego zna bardzo dobrze ciebie, więc jeśli przygotujesz coś, co będzie dla ciebie dużym wyzwaniem bądź wyrzeczeniem to tym bardziej to doceni.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

rozmowa z nieznajomym
Koniec miłości
zakochana para

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane