Usuwanie kamienia z toalety

Jak usunąć kamień z toalety?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Usuwanie kamienia z toalety
1 z 8

Muszla toaletowa jest Twoim prywatnym tronem i powinna być utrzymywana w czystości przez cały czas. Znajdziesz poniżej kilka tanich i prostych wskazówek jak utrzymać toaletę świeżą i olśniewająco czystą przez cały czas.

1
czyszczenie toalety - sposób 1
Wyczyść dokładnie toaletę:

Klasycznym sposobem czyszczenia jest posypanie proszku do szorowania na zakamienione i zabrudzone obszary mokrej muszli, tuż przed spłukaniem. Pozostaw go na kilka minut, następnie wyszoruj muszlę za pomocą szczotki do czyszczenia muszli klozetowej.

2
czyszczenie toalety - sposób 2
Wybielacz na kamień w muszli klozetowej:

Do muszli wlej nierozcieńczony wybielacz i pozostaw na kilka minut. Następnie wyszoruj szczotką i spłucz.

Jeśli nie pomogło to pozostaw wybielacz w muszli klozetowej na dłużej. Zanim wyjdziesz z domu na spacer, wlej jedną czwartą szklanki wybielacza do muszli klozetowej i spłucz kiedy wrócisz. Ale NIE UŻYWAJ wybielacza do czyszczenia toalety kiedy stosujesz kostki czyszczące do zbiorników (te które działają za każdym razem kiedy spłukujesz wodę). Kostki czyszczące mogą zawierać amoniak, który po zmieszaniu z wybielaczem uwalnia toksyczne opary.

3
czyszczenie toalety - sposób 3
Boraks na kamień w toalecie:

Zmieszaj pastę z boraksu oraz soku z cytryny. Spłucz toaletę i wetrzyj pastę tam gdzie jest osad. Pozostaw na dwie godziny, a następnie wyszoruj. Osad zniknie po spłukaniu muszli.

4
art/2011/7511_49800_big.jpg
Ocet na kamień:

Możesz również użyć octu do usunięcia osadu z muszli klozetowej. Raz w miesiącu wlej około dwóch litrów octu do muszli i pozostaw na całą noc. Kiedy się obudzisz ocet powinien wykonać za Ciebie całą pracę. Ty tylko musisz spłukać wodę.

5
art/2011/7511_49801_big.jpg
Cola albo inny napój gazowany:

Zaserwuj swojej muszli trochę coli. Jeśli zostały Ci resztki coli z imprezy, zamiast wylewać ją do zlewu, wlej ją do toalety. Pozostaw przez około godzinę potem spłucz.

6
art/2011/7511_49802_big.jpg
Soda oczyszczona na kamień:

Natomiast, aby na dłużej pozbyć się brzydkiego zapachu, wlewaj jedną szklankę sody oczyszczonej raz w tygodniu.

7
art/2011/7511_49803_big.jpg
Tabletki do protez:

Następnym sposobem nie wymagającym dużego wysiłku do odświeżenia toalety, jest wrzucenie kilku tabletek do protez. Zrób to zanim położysz się spać i pozostaw na noc. Kiedy się obudzisz wyczyść toaletę szczotką, a Twoja toaleta będzie jak nowa.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

Jaro
01.03.2018
ładne nogi na zdjęciu:)
Stenia
07.09.2017
Aby usunac kamien z muszli mozna zmieszac soda z octem
Zuziaduzia
16.08.2016
Z tego wniosek , ze Doda jest bardzo " zdrowa " dla nasYch kiszeczek.
Lulu123
29.02.2016
Znalazlam bardzo prosty i szybki sposob na ciemny osad w sesesie (pod powierzchnia wody). Zawsze probowalam czyscic zwykla wc kaczka i szorowalam bez konca szczotka klozetowa, zupelnie bez skutecznie. Teraz wzielam kwasek cytrynowy (w proszku), ktory uzywalam dotychczas do czyszczenia czajnika z kamienia. Wsypalam 3-4lyzki do litra wody tego kwasku i podgrzalam w czajniku prawie do zagotowania. Wlalam te wode do sesesu i szczotka przejachalm po sciankach sedesu,tak porzadnie z 2 minuty. Splukalam wode - i nie ma sladu po tym osadzie!! Az sie sama zdziwilam. Nie potrzeba zadnych super duper wynalazkow :)
przetargi
22.08.2015
ja bym użyła profesjonalne środki czystości:

http://www.grupapsc.pl/sanitex-plus-lakma-srodek-do-gruntownego-mycia-sanitariatow-1l
klaudia83
16.02.2015
skoncentrowany kwas cytrynowy kalkex- to jest to co usunie kamień i nie tylko, a te smrodliwe płyny i zawieszki można od razu do kosza...
sołtys z łasku
26.01.2015
to mialy byc porady a nie reklama smiesznych produktów
jan
26.01.2015
i wszystko do rzek splywa,a potwem ta wode pijecie i wam z nerek kamienie schodza...hi hi hi...
kiepski
26.01.2015
Kupić słoik ogórków konserwowych i pół basa. Gorzałę wypić zakąszając ogórkami a płyn z słoika wlać do muszli i odczekać12 godzin. Ps. z braku kasy można kupić sam słoik ogórków. Śmieszne ,ale to naprawdę działa.
Krzysiek25
26.01.2015
Ocet działa - coca cola nie dziala