Młoda dziewczyna

Jak usunąć przebarwienia po trądziku?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Młoda dziewczyna
1 z 5

Ciemne przebarwienia na skórze spowodowane są przez trądzik, który został albo rozdrapany, albo ciężko się goił. Przebarwienia takie mogą powodować brak pewności siebie i stale przypominać o walce z trądzikiem. Jeśli myślisz o usunięciu tych przebarwień i blizn za pomocą mocnych środków leczniczych lub przez zabiegi dermatologiczne, spróbuj najpierw naturalnych rozwiązań, które przedstawiamy poniżej.

P

* Olej lniany, * 1 cytryna, * 1 torebka rumianku, * Czysta witamina E w kroplach,

1
olej lniany
Stosuj olej lniany.

Olej lniany jest bogaty w witaminę E i zwiększa przepływ krwi oraz poprawia krążenie, wspomagając zdrowy wzrost komórek skóry.

2
napar z rumianku
Napar z rumianku.

Zaparz mocny napar z rumianku (1 torebka na 1/2 szklanki gorącej wody). Ostudź i dodaj sok z jednej cytryny. Umieść roztwór w czystym pojemniku.

3
rumianek i cytryna
Rumianek i cytryna.

Zamocz wacik w roztworze z rumianku i cytryny i przemywaj przebarwienia dwa razy dziennie. Rumianek i cytryna są naturalnymi wybielaczami, które rozjaśnią ciemne plamy po trądziku. Pomiędzy aplikacjami przechowuj roztwór w lodówce. Po trzech tygodniach zrób świeży roztwór.

4
art/2011/7512_49807_big.jpg
Witamina E.

Po przecieraniu przebarwionych miejsc, punktowo możesz nałożyć czystą witaminę E. Witamina E pomaga w regeneracji komórek skóry. Ponieważ jest tłusta najlepiej nałożyć ją na noc. W nocy też skóra jest lepiej chłonna. Buteleczkę witaminy E w płynie możesz kupić bez recepty w każdej aptece.

Kiedy nałożysz witaminę E na miejsca przebarwione, wmasuj ją przez około jedną minutę. Pomoże to trochę w wchłonięciu olejku, pobudzi przepływ krwi i krążenie oraz pobudzi nowe komórki skóry do szybszego wzrostu.

?

Wskazówki

* Możesz także skorzystać z roztworu rumianku i cytryny, aby rozjaśnić piegi i plamy starcze. * Stosuj dietę bogatą w świeże owoce i warzywa. Owoce i warzywa, zwłaszcza te ciemne, pełne są antyoksydantów takich jak witaminy A, C, E i beta-karoten. Przeciwutleniacze wspierają wzrost nowych komórek i pomagają w budowaniu nowej skóry która zastępuje ciemne plamy po trądziku.

!

Uwaga!

* Unikaj fast foodów. Taka dieta spowalnia wzrost nowych komórek.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Kasia177
06.12.2018
Ja zmagałam się i z trądzikiem i z przebarwieniami. Farmaceutka poleciła mi maść z kwasem azelainowym, który ma właściwości rozjaśniające przebarwienia a także działanie antybakteryjne - więc działa na trądzik. Jestem bardzo zadowolona z efektów, polecam każdemu.
Justyna96
22.11.2018
Ja najpierw próbowałam z olejem lnianym, ale nie zadziałało na mnie kompletnie :( Ale ostatnio kupiłam sobie krem i już widzę, że przebarwienia są coraz jaśniejsze.
Mati
26.02.2018
A ja chciałbym wszystkim polecić rewelacyjny na przebarwienia ziołowy krem wybielający.
ja410
22.03.2014
witam,
z przebarwieniami po trądziku poradziłam sobie, stosujac maski dr Anne Hathway. Po ich stosowaniu mam jednolitą cere. I pozbyłam sie znienawidzonych przebarwie
annqq
02.10.2012
na trądzik to ja stosuje tea tree olejek melaleuca. co ważne jest naturalny.
babcia
12.05.2012
ciekawe i proste sposoby na te uciążliwe plamy,a mi dermatolog przepisała maść za bagatela 56zł małą tubkę a używać trzeba przez pół roku aby był efekt.