Likwidowanie pryszczy

Jak zlikwidować pryszcze w jeden dzień?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
przykładanie lodu do twarzy
2 z 9
Przykładanie lodu.

Lód jest często stosowany jako szybki sposób na pozbycie się pryszczy. Wystarczy, że zawiniesz kostkę lodu w kawałek szmatki i przyłożysz do krostki na około 20-30 sekund. Powtarzaj tę czynność kilka razy w ciągu dnia, aby znacznie zmniejszyć stan zapalny, zamknąć pory i łatwo usunąć brud i tłuszcz. Jeśli szukasz szybkiego sposobu na pozbycie się pryszczy, stosowanie lodu będzie najlepszym rozwiązaniem. Uważaj jednak, jeśli masz skłonność do pękających naczynek.

« Poprzednia Strona 2 z 9

Powiązane porady

sposoby na pryszcze
leczenie trądziku
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (99)

* Pola wymagane

Joanna
23.10.2017
Ja starałam się zwalczać krosty domowymi sposobami i żaden z nich nie okazał się skuteczny. Wydaje mi się, że jednak lepiej kupić gotowy produkt z odpowiednio dobrana dawką leku lub substancji czynnych.
Irena
19.10.2017
Olej z pachnotki. Najtańszy i najskuteczniejszy lek na pryszcze, który nie podrażnia skóry. Reszta to się może schować. Najgorsze co można zrobić to używać specyfików wysuszających skórę - organizm zaczyna nadrabiać wydzielając jeszcze więcej łoju
Grzegorz
04.10.2017
Chcę dodać że maseczkę można też robić z gliny oraz aspiryny. Glina zmniejsza zapalenie a aspiryna wysusza trądzik. Razem z cytryną można spróbować pomidor u ogórek. Aloes też ma przeciwzapalne właściwości.
Aga
29.08.2016
Jak się pozbyć pryszczy
Yin-Yang
24.06.2016
Każda choroba czy dolegliwość biorą się z ludzkiego umysłu/podświadomości/duszy (zwał jak zwał). Objawy tzw. "choroby" to tylko cielesne urzeczywistnienie problemu jaki ma dany człowiek. W przypadku trądziku to brak akceptacji siebie i zmian w sobie oraz w swoim ciele, a zwłaszcza brak akceptacji zmian jeśli chodzi o dojrzewanie i popęd seksualny. Ewentualnie obrzydzenie z powodu kontaktu z czymś, czego się nie lubi/nie akceptuje/uważa za "nieczyste" czy "brudne". Jest tak ponieważ skóra jest tym co nas łączy z innymi, poprzez dotyk pozwala nam łączyć się z otoczeniem. Najlepsze lekarstwo? Pokochać i zaakceptować siebie, swoje pragnienia i innych. Przestać się obwiniać i uważać coś za "złe" lub "nieczyste". Więcej kontaktu z ludźmi. I uwaga ... akceptacja swej seksualności. Często osoba, która rozpoczyna współżycie bądź chociaż akceptuje swe pragnienia i np. rozładowuje napięcie za pomocą masturbacji przestaje mieć problem z trądzikiem. Im dłużej ktoś to dusi w sobie, tym gorzej. Dowodem na to jest chociażby to, że samo branie przez kobietę pigułek antykoncepcyjnych często powoduje zanik trądziku. Spytajcie dowolnego lekarza. Organizm kobiety "myśli" wtedy, że jest już w ciąży (brak dni płodnych) a więc ma swój "pierwszy raz" za sobą i tak to działa. Wierzcie lub nie, ale polecam spróbować. Wszelkie farmaceutyki i naturalne nawet środki to tylko łagodzenie i "leczenie" objawów podczas gdy wywołujący je czynnik wciąż istnieje. Chcesz pozbyć się trądziku na dobre? Wylecz przyczynę,a nie tłum ją niwelując oznaki.
misiek
13.06.2016
no nie wiem..
Panda
12.04.2016
Porady bardzo przydatne. Wiele z nich używam i działają. :) Serdecznie polecam ten artykuł, ponieważ ciężko z tymi pryszczami. :/
zaba
15.02.2016
Caly czas mam nawyk wyciskania. Bie wiem dlaczego to sie dzieje. Wychodza pryszcze ba twarzy oraz calym ciele. Najwiecej to wagry. Czy ktos mi pomoze
Marian
11.01.2016
No tak ale co robić jak się ma pryszcze na dupie?
n.j.to bardzo skuteczne
02.01.2016
To jest bardzo skuteczne poniewarz po pięciu dniach pozhyłam sie pryszczy na calymciele.