Facebook

Jak napisać wiadomość na facebooku?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl

Facebook jest doskonałym sposobem na utrzymywanie kontaktu ze znajomymi, kolegami z pracy czy rodziną. Czasami jednak nie chcesz, aby cały świat widział co masz do powiedzenia, albo czym chcesz się podzielić. Tak więc zamiast pisania na swojej tablicy lub tablicy znajomych, możesz wysłać im wiadomość prywatną, podobną do e-maila, aby zatrzymać swoje konwersacje poufne.

1

Otwórz stronę www.facebook.pl. Zaloguj się za pomocą swojego hasła i loginu.

2
Wybierz znajomego do którego chcesz napisać prywatną wiadomość. Kliknij, aby otworzyć jego profil.
3
Wysyłanie wiadomości na Facebooku

W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „wyślij wiadomość”. Zostaniesz przekierowany do strony prywatnych wiadomości.

4
Wpisz tytuł w polu tematu. Wpisz wiadomość w dużym okienku poniżej okienka tematu.
5

Naciśnij „wyślij” kiedy skończyłeś pisać wiadomość. Teraz Twoja wiadomość została wysłana do znajomego którego wybrałeś. Nikt inny nie jest w stanie zobaczyć wiadomości którą wysłałeś.

Powiązane porady

Facebook
Usuwanie konta na Facebooku
Facebook - logowanie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Michał
13.10.2013
Nieprecyzyjne opisanie sposobu pisania wiadomości do osób niebędących moimi znajomymi. W ogóle nie ma tych przycisków w prawym górnym rogu o którym piszecie. Weście przykład z NK, tam jest to bardzo przejrzyste i nie wymagające objaśnienia.
zen
07.12.2012
do luftu, nie mozna tego zastosowac do wysylania wiadomosci osobie, ktora jeszcze nie jest naszym znajomym