Koszyk wielkanocny z papieru

Jak zrobić koszyk wielkanocny z papieru?

PinkPink - specjalista Tipy.pl
Koszyk wielkanocny z papieru
1 z 7
Jeśli potrzebujesz małego koszyczka, aby umieścić w nim pisanki i postawić na komodzie, w kuchni czy korytarzu, aby ozdobić dom na Wielkanoc, to będzie idealne rozwiązanie dla Ciebie. Koszyczek z papieru robi się naprawdę szybko i bardzo łatwo. W ciągu zaledwie kilku minut możesz mieć już swój koszyczek. Nie wierzysz? Sprawdź!
P

* kartka twardego papieru - najlepiej dekoracyjnego (do kupienia tutaj),
* ołówek,
* linijka,
* taśma klejąca lub klej szybkoschnący,
* ozdobne ćwieki (do kupienia tutaj).

1
Koszyczek z papieru 1
Z papieru wytnij kwadrat o wymiarach 15x15 cm. Połóż go lewą stroną do góry. Następnie za pomocą linijki i ołówka podziel kwadrat na mniejsze kwadraty o wymiarach 5x5 cm. Jak to powinno być zrobione widać na zdjęciu. Zagnij i odegnij kartkę wzdłuż każdej linii, aby łatwiej się zaginały w późniejszych etapach.
2
Koszyczek z papieru 2
Widzisz cztery ciemniejsze linie na poprzednim zdjęciu? Natnij teraz wzdłuż tych linii kwadrat, aby uzyskać to, co widać na fotografii obok. Odegnij lekko środkowe części do góry.
3
Koszyczek z papieru 3
Następnie unieś do góry boczne ścianki, tak aby utworzyły koszyczek. Na pewno Ci się uda. Popatrz na zdjęcie. Sklej ścianki ze sobą klejem, aby koszyczek się trzymał.
4
Koszyczek z papieru 4
Tak to powinno wyglądać od środka. Odcięte wcześniej, środkowe małe kwadraty przyklej również do ścianek koszyczka.
5
Koszyczek z papieru 5
Z tego samego papieru wytnij pasek o dowolnej długości. Ten widoczny na zdjęciu ma 15cm długości. Przyklej go do koszyczka, aby tworzył uchwyt. Możesz też przymocować go za pomocą ćwieków. Wtedy koszyczek będzie się pięknie prezentował.
6
Koszyczek z papieru - zrób to sam
Wypełnij koszyczek pisankami i postaw w widocznym miejscu w domu.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

owies w koszyku wielkanocnym
naczynie z gipsu
wielkanocne drzewko z mchu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Patiii
20.04.2011
koszyczek jest super. Robię również takie same tylko z większego papieru. JEST ŚWIETNY !