Facebook

Jak usunąć post na facebooku?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl

Twoja tablica na Facebooku jest strona główną. Strona ta pozwala Tobie i Twoim znajomym na umieszczanie komentarzy, linków, zdjęć i muzyki. Jeśli napisałeś coś niepoprawnie, lub nie chcesz aby komentarze znajomych pozostały na tablicy, możesz łatwo to usunąć. Jest na to prosty sposób.

1

Zaloguj się na swój profil na Facebooku. Naciśnij na profil w prawym górnym rogu, aby mieć dostęp do swojej tablicy.

2
Przejdź do postu który chcesz usunąć.
3

Przesuń kursor myszy na post który chcesz usunąć. Naciśnij przycisk „X” który znajdziesz po prawej strony postu.

4

Wybierz „usuń post” z menu które pojawi się po naciśnięciu „X”. Powtórz czynność z innymi niechcianymi postami na Twojej tablicy.

?

Wskazówki
* Usuwaj ostrożnie: kiedy potwierdzisz już usunięcie postu z tablicy, nie będziesz w stanie już go odzyskać.

Powiązane porady

słoneczko z klawiatury
nuty
grupa na Facebooku

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

mama
22.01.2016
Fajna porada, tylko, ze nie dziala dla postow zamieszczonych u innych uzytkownikow
kkkkk
05.01.2015
A jal usunąć komentarze od osoby ktora nas zablokowala ze swojej osi czasu ?????? One się nawet mi nie wyświetlają... tylko innym znajomym :/
djKenndo
05.10.2013
słoneczko -> ustawienia prywatności -> "Kto może zobaczyć dodawane przeze mnie treści?"/przejrzyj wszystkie swoje rzeczy i posty -> obok każdego postu widnieje ikonka udostępniania (znajomi, publiczny itp) przesuń kursor dwa centy w prawo w tej samej linijce, pojawi się ukryte okienko "dozwolone na osi czasu" i w nim znajdziesz opcję USUŃ :)
Zmień_dilera
15.09.2011
.. teraz na fb nie ma czegoś takiego.. zamiast tego teraz jest przycisk "Twoi znajomi znajomych" .. Jak usunąć ? Czy teraz jest w ogóle taka możliwość ?
lugruk
01.09.2011
Musisz do jkazdego wejsc osobno albo w ustawieniach swojego konta zablokowac posty dla znajomych
ala
26.08.2011
Chcę usunąć wszystkie postów na tablicy, usunęłam wszystko co pokazywał mój profil, jednak moi znajomi widza na tablicy dalej posty, które mój profil nie chce mi pokazać. Co zrobić by je usunąć?