Przebarwienia na twarzy

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Przebarwienia na twarzy
1 z 17

Masz przebarwienia na twarzy? W takim razie przeczytaj poniższy artykuł, a poznasz skuteczne metody na pozbycie się ich. Są to wyłącznie sposoby naturalne, a wszystko, czego potrzebujesz z pewnością znajdziesz w swojej kuchni.

1
Cytryna

Na twarz nałóż maskę cytrynową, ale nie spłukuj jej, zetrzyj ją chusteczką higieniczną, a następnie nałóż krem nawilżający.

2
sok z cytryny

Sok z cytryny jest przetestowanym i wypróbowanym środkiem na usuwanie piegów i przebarwień. Nałóż sok z cytryny za pomocą palców na piegi lub brązowe plamki na twarzy.

3
Truskawki

Regularne używanie masek na bazie warzyw i owoców takich jak: morele, truskawki, ogórki i czarna porzeczka, pomogą rozjaśnić przebarwienia.

4
kwaśne mleko

Umyj twarz kwaśnym mlekiem. Kwas mlekowy działa na skórę jak peeling, ale nie podrażnia jej, ani nie wysusza.

5
miód

Podgrzej lekko miód i wmasuj delikatnie palcami w skórę twarzy. Zmyj miód najpierw ciepłą, a następnie zimną wodą. Przed nałożeniem miodu na twarz możesz zmieszać go z odrobiną kiełków pszenicy.

6
Chrzan

Chrzan, ocet chrzanowy lub płatki owsiane nałożone na skórę, również są pomocne w rozjaśnianiu przebarwień.

7
pietruszka z cytryną

Nałożenie pod swój ulubiony krem mikstury soku z pietruszki zmieszanego z sokiem z cytryny, sokiem z pomarańczy i sokiem z czerwonej porzeczki sprawi, że piegi i przebarwienia będą niewidoczne.

8
Witamina E

Przed położeniem się spać wmasuj w skórę twarzy bezzapachową oliwę z oliwek lub witaminę E w kapsułkach.

9
cytryna - sok

W soku z cytryny rozpuść trochę cukru. Nałóż miksturę na każdego piega i każde przebarwienie za pomocą szczoteczki.

10
musztarda

Zmieszaj odrobinę musztardy z mlekiem i nałóż na noc na twarz, następnie umyj buzię łagodnym mydłem.

11
Cebula

Na przebarwienia czy piegi możesz również stosować cebulę. Przekrój na pół czerwoną cebulę i pocieraj nią przebarwienia dwa razy dziennie. Powtarzaj czynność, aż plamy znikną.

12
maślanka
W celu rozjaśnienia przebarwień bardzo pomocna jest maślanka.
13
kurkuma

Wymieszaj po równo nasiona kurkumy z nasionami sezamu. Zmieszaj z odrobiną wody i nałóż na twarz.

14
Arbuz

Kup arbuza, zrób dziurkę w skórce i włóż w niego trochę ziaren ryżu. Upewnij się, że arbuz będzie w lodówce! Wyciągnij ryż po 9 dniach. Ryż zmiel na mąkę i nałóż na twarz.

15
czerwona porzeczka

Aby rozjaśnić piegi i przebarwienia, rozgnieć 1/4 szklanki niedojrzałych porzeczek i wymieszaj z 1 łyżką stołową pasteryzowanego miodu. Umieść papkę na przebarwieniach i pozostaw na pół godziny. Zmyj ciepłą wodą i odrobiną świeżego, rozcieńczonego soku z cytryny.

16
śmietana

Na twarz nałóż śmietanę i pozostaw na 15 minut, spłucz ciepłą wodą. Powinnaś zauważyć efekt po tygodniu, jeśli nie, to stosuj śmietanę raz dziennie przez tydzień.

?

Wskazówki
* Zmyj makijaż przed stosowaniem tych środków.
* Oczyść skórę dokładnie z tłuszczu i kremów przed zastosowaniem powyższych sposobów na przebarwienia.
* Uważaj na poparzenia słoneczne lub inne podrażnienia skóry. Pozwól, aby najpierw podrażnienia się zagoiły, inaczej możesz wyrządzić więcej szkody.
* Jeśli masz skórę wrażliwą, nie używaj soku z cytryny, ponieważ może ją podrażnić.
* Pamiętaj, że cytryna jest kwaśna, więc za każdym razem kiedy ją stosujesz, trzymaj ją z dala od oczu.
* Środki i sposoby podane powyżej nie będą działały na każdego tak samo.

Strona 1 z 17

Powiązane porady

Gładka cera
maseczka cytrynowa
farbowanie włosów

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

Kinga84
01.09.2015
Stosowałam na przebarwienia mikrodermabrazję, kwas migdałowy, kwas glikolowy. Kwas migdałowy w niskim procencie można dostac w sklepie kosmetycznym np super pharma. Nie można stosować go w dni słoneczne ponieważ zwiększy pzrebarwienia. Tylko w okresie jesienno-zimowym. Na codzień stosuje kremy z filtrem uv, biorę też beta karoten. Polecam w walce z przebarwieniami
Justyna24
23.03.2015
Polecam kwasy - moja Pani kosmetolog nakładała mi różne, o różnych stężeniach . Robiła mi je co 2 tygodnie, łącznie miałam 8 zabiegów, ja miałam przebarwienia po trądziku , który udało mi się zwalczyć. Każdy zabieg kosztował mnie 70zł, ale muszę przyznać, że naprawdę warto !
W końcu to była inwestycja w siebie.
klaudia8120
31.07.2014
cytryna na przebarwienia jest bardzo dobra polecam
aga
21.07.2014
ja kupiłam mezobenzone vis - miałam plamy po solarium:( stosowałam wcześnij wszystko , dopiero ta maść mi pomogła - jest na receptę
Majka
21.07.2014
Jeżeli ktoś jest chory ma alergie, nietolerancje pokarmowe, chorą wątrobę itd. tylko dieta, unikanie skuteczne słońca i tylko zabiegi inwazyjne u dobrego lekarza kosmetologa - inaczej takie głębokie zmiany sam nie usuniesz.
Lola
21.07.2014
Na powazne przebarwienia tylko hydrochinon lub Alfa arbutyna jako skladniki aktywne, wiele roslin ma te skladniki I dlatego dzialaja, polecam unitone (Isis) dzieki temu sie wyleczylam I niedrogo w porownaniu z cosmelan, oczywiscie zawsze ochrona sloneczna, niestety jak ma sie tendencje do przebarwien to nie ma innego wyjscia , nalezy zrezygnowac ze slonca
annnna
21.07.2014
Żadne domowe sposoby nie wybielą plam starczych, wątrobowych, blizn, itp. Aby sobie pomóc, trzeba iść do dermatologa po silne dermokosmetyki, czasem nawet leki lub zrobić inwazyjny zabieg, np. laserowy.
Megi
21.07.2014
Zamiast się nabijać, może warto czytać uważniej. Arbuza trzeba wyjąć po 9-ciu DNIACH nie tygodniach...
Nicki
21.07.2014
Żaden z tych sposób nie jest skuteczny, szkoda czasu. Niestety przy głębokich przebarwieniami nawet kremy wybielające mogą byc zbyt słabe i tylko metody kosztowne i dosyć drastyczne pomogą (laser, peeling chemiczny, cosmelan/dermamelan).
ZZ
21.07.2014
Kup arbuza, zrób dziurkę w skórce i włóż w niego trochę ziaren ryżu. Upewnij się, że arbuz będzie w lodówce! Wyciągnij ryż po 9 tygodniach. Ryż zmiel na mąkę i nałóż na twarz. HAHAHAHA arbuz zgnije po 9 tygodniach !!!!