Przebarwienia na twarzy

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Przebarwienia na twarzy
1 z 17

Masz przebarwienia na twarzy? W takim razie przeczytaj poniższy artykuł, a poznasz skuteczne metody na pozbycie się ich. Są to wyłącznie sposoby naturalne, a wszystko, czego potrzebujesz z pewnością znajdziesz w swojej kuchni.

1
Cytryna

Na twarz nałóż maskę cytrynową, ale nie spłukuj jej, zetrzyj ją chusteczką higieniczną, a następnie nałóż krem nawilżający.

2
sok z cytryny

Sok z cytryny jest przetestowanym i wypróbowanym środkiem na usuwanie piegów i przebarwień. Nałóż sok z cytryny za pomocą palców na piegi lub brązowe plamki na twarzy.

3
Truskawki

Regularne używanie masek na bazie warzyw i owoców takich jak: morele, truskawki, ogórki i czarna porzeczka, pomogą rozjaśnić przebarwienia.

4
art/2011/7628_50641_big.jpg

Umyj twarz kwaśnym mlekiem. Kwas mlekowy działa na skórę jak peeling, ale nie podrażnia jej, ani nie wysusza.

5
art/2011/7628_50642_big.jpg

Podgrzej lekko miód i wmasuj delikatnie palcami w skórę twarzy. Zmyj miód najpierw ciepłą, a następnie zimną wodą. Przed nałożeniem miodu na twarz możesz zmieszać go z odrobiną kiełków pszenicy.

6
art/2011/7628_50643_big.jpg

Chrzan, ocet chrzanowy lub płatki owsiane nałożone na skórę, również są pomocne w rozjaśnianiu przebarwień.

7
art/2011/7628_50644_big.jpg

Nałożenie pod swój ulubiony krem mikstury soku z pietruszki zmieszanego z sokiem z cytryny, sokiem z pomarańczy i sokiem z czerwonej porzeczki sprawi, że piegi i przebarwienia będą niewidoczne.

8
art/2011/7628_50645_big.jpg

Przed położeniem się spać wmasuj w skórę twarzy bezzapachową oliwę z oliwek lub witaminę E w kapsułkach.

9
art/2011/7628_50646_big.jpg

W soku z cytryny rozpuść trochę cukru. Nałóż miksturę na każdego piega i każde przebarwienie za pomocą szczoteczki.

10
art/2011/7628_50647_big.jpg

Zmieszaj odrobinę musztardy z mlekiem i nałóż na noc na twarz, następnie umyj buzię łagodnym mydłem.

11
art/2011/7628_50648_big.jpg

Na przebarwienia czy piegi możesz również stosować cebulę. Przekrój na pół czerwoną cebulę i pocieraj nią przebarwienia dwa razy dziennie. Powtarzaj czynność, aż plamy znikną.

12
art/2011/7628_50649_big.jpg

W celu rozjaśnienia przebarwień bardzo pomocna jest maślanka.

13
art/2011/7628_50650_big.jpg

Wymieszaj po równo nasiona kurkumy z nasionami sezamu. Zmieszaj z odrobiną wody i nałóż na twarz.

14
art/2011/7628_50651_big.jpg

Kup arbuza, zrób dziurkę w skórce i włóż w niego trochę ziaren ryżu. Upewnij się, że arbuz będzie w lodówce! Wyciągnij ryż po 9 dniach. Ryż zmiel na mąkę i nałóż na twarz.

15
art/2011/7628_50652_big.jpg

Aby rozjaśnić piegi i przebarwienia, rozgnieć 1/4 szklanki niedojrzałych porzeczek i wymieszaj z 1 łyżką stołową pasteryzowanego miodu. Umieść papkę na przebarwieniach i pozostaw na pół godziny. Zmyj ciepłą wodą i odrobiną świeżego, rozcieńczonego soku z cytryny.

16
art/2011/7628_50653_big.jpg

Na twarz nałóż śmietanę i pozostaw na 15 minut, spłucz ciepłą wodą. Powinnaś zauważyć efekt po tygodniu, jeśli nie, to stosuj śmietanę raz dziennie przez tydzień.

?

Wskazówki

* Zmyj makijaż przed stosowaniem tych środków. * Oczyść skórę dokładnie z tłuszczu i kremów przed zastosowaniem powyższych sposobów na przebarwienia. * Uważaj na poparzenia słoneczne lub inne podrażnienia skóry. Pozwól, aby najpierw podrażnienia się zagoiły, inaczej możesz wyrządzić więcej szkody. * Jeśli masz skórę wrażliwą, nie używaj soku z cytryny, ponieważ może ją podrażnić. * Pamiętaj, że cytryna jest kwaśna, więc za każdym razem kiedy ją stosujesz, trzymaj ją z dala od oczu. * Środki i sposoby podane powyżej nie będą działały na każdego tak samo.

Strona 1 z 17

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (21)

* Pola wymagane

Jagoda
14.10.2018
Oszczędziłam sobie zabiegów laserem po stosowaniu kremu wybielającego i serum na przebarwienia. Mają super działanie.
Mia
04.09.2018
Mnie pomógł kwas migdałowy, ale nie od razu, po pierwszym zabiegu miałam duże zaczerwienienia i skóra schodziła. Po 2. serii już było dużo lepiej, a po 5. to już nie było prawie przebarwień i ogólnie stan skóry się poprawił.
renata5133
30.08.2018
a dokladniej co pomaga jakie laserowe
annnatoksal
28.06.2018
Mnie na przebarwienia pomógł laser... I szczerze mówiąc tylko to jest skuteczne...
as
06.05.2018
ryż mi skiełkował po 3 tygodniach i rośnie, co robić? ale nie trzymałem arbuza w lodówce tylko luzem w kuchni.
Kinga84
01.09.2015
Stosowałam na przebarwienia mikrodermabrazję, kwas migdałowy, kwas glikolowy. Kwas migdałowy w niskim procencie można dostac w sklepie kosmetycznym np super pharma. Nie można stosować go w dni słoneczne ponieważ zwiększy pzrebarwienia. Tylko w okresie jesienno-zimowym. Na codzień stosuje kremy z filtrem uv, biorę też beta karoten. Polecam w walce z przebarwieniami
Justyna24
23.03.2015
Polecam kwasy - moja Pani kosmetolog nakładała mi różne, o różnych stężeniach . Robiła mi je co 2 tygodnie, łącznie miałam 8 zabiegów, ja miałam przebarwienia po trądziku , który udało mi się zwalczyć. Każdy zabieg kosztował mnie 70zł, ale muszę przyznać, że naprawdę warto !
W końcu to była inwestycja w siebie.
klaudia8120
31.07.2014
cytryna na przebarwienia jest bardzo dobra polecam
aga
21.07.2014
ja kupiłam mezobenzone vis - miałam plamy po solarium:( stosowałam wcześnij wszystko , dopiero ta maść mi pomogła - jest na receptę
Majka
21.07.2014
Jeżeli ktoś jest chory ma alergie, nietolerancje pokarmowe, chorą wątrobę itd. tylko dieta, unikanie skuteczne słońca i tylko zabiegi inwazyjne u dobrego lekarza kosmetologa - inaczej takie głębokie zmiany sam nie usuniesz.