Młody wygląd

Jak wyglądać na młodszą?
AnetaZ - specjalista Tipy.pl

Jako nastolatki wręcz obsesyjnie staramy się wyglądać starzej, jednak czas zmienia wszystko i teraz myślimy tylko o tym, żeby znowu wyglądać młodo. Jeśli chcesz odwrócić zegar, poniżej znajdziesz 10 porad jak to zrobić.

1
Zabiegi chirurgiczne.

Botox może trwale zredukować linie i zmarszczki które postarzają Twoją twarz. Większość chirurgów plastycznych ma w swojej ofercie zabiegi z botxu w przyzwoitych cenach.

2
Picie wody
Pij więcej wody.

Kiedy chcesz wyglądać młodo, pij dużo wody. Woda pomoże oczyścić Twoją cerę i nada Ci młodzieńczego blasku, którego szukasz.

3
Wypracuj rutynową pielęgnację skóry.

Im jesteś starsza, tym ważniejsze staje się używanie kremów i balsamów do twarzy. Im jesteś lepsza w tych rytuałach, tym Twoja skóra będzie wyglądać bardziej gładko i młodo.

4
Idź do fryzjera.

Możesz łatwo pozbyć się lat jeśli tylko zrobisz sobie ładną fryzurę. Następnym razem, kiedy będziesz w salonie fryzjerskim, zwróć się do fryzjera z prośbą o odświeżenie swojego obecnego stylu i upewnij się, że fryzura zdobi Twoją twarz w korzystny sposób. Powinnaś wiedzieć, że długie włosy u nastolatek wyglądają ślicznie, jednak po osiągnięciu pewnego wieku zaczynają postarzać. Jeśli chcesz wyglądać młodo zdecyduj się na krótszą fryzurkę. Pamiętaj również, że siwe włosy mocno postarzają - postaraj się zatem je zafarbować. Wybierz naturalny kolor farby.

5
Odpowiednio się ubieraj:

Nikt nie wygląda starzej, niż dorosła kobieta ubrana jak nastolatka. To po prostu nie działa. Zamiast ubierania krótkiej bokserki i jeansów biodrówek, upewnij się, że ubierasz się w sposób odpowiedni dla swojego wieku. Im lepsza jest jakość odzieży, tym lepiej będziesz wyglądać.

6
Wybieraj odpowiednie kolory:

Zrób analizę kolorów, tak abyś mogła wybrać odzież która podkreśli Twoją cerę. Kiedy ubierasz odzież w złych odcieniach, to nadasz twarzy zmęczony wygląd i będziesz wyglądać starzej.

7
Śmiej się częściej:

Znajdź czas na śmiech! Oczywiście uśmiech może powodować kurze łapki i powiększać linie koło ust, ale również daje wrażenie, że cieszysz się życiem, a to kreuje iluzję młodości.

8
Zrezygnuj z ciężkiego makijażu:

Kiedy starasz się ukryć swój wiek, bardzo łatwo przesadzić z makijażem. W robieniu makijażu zazwyczaj sprawdza się reguła: mniej znaczy więcej. Co pięć lub sześć lat powinnaś odwiedzać dział makijażu i pytać konsultantów, jak się malować, aby wyglądać młodziej.

9
Jedz zrównoważone posiłki:

Im Twoja dieta jest bardziej zbilansowana, tym lepiej będziesz wyglądać. Jeśli szukasz szybkiej przekąski to zamiast jedzenia fast foodu, zjedz wcześniej pokrojone warzywa.

10
Ćwiczenia dla seniorów
Ćwicz:

Kiedy się starzejesz, Twój metabolizm zaczyna zwalniać. A to oznacza, że jeśli chcesz utrzymać ładny i zdrowy wygląd, będziesz musiała spędzić troszeczkę więcej czasu na ćwiczeniach.

?

Wskazówki
* Możesz wyglądać młodziej i piękniej, nie ważne ile masz lat. Wystarczy, że będziesz stosować się to wskazówek podanych w tym artykule. Zrobisz przecież wszystko, aby wyglądać młodziej!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

bba
17.02.2019
Bardzo ciekawą sprawą jest kolagen do picia, ja testuję aktualnie, zobaczymy, jak to będzie z efektami na dłuższą metę.
Sandra
14.01.2019
ja polecam zabieg mezoterapii igłowej :D robiłam w gabinecie w Krakowie i efekty są świetne