wiosna

Jakie kolory ubrań pasują do typu urody wiosna?

Zastanawiasz się jaki kolor dla Ciebie pasuje? Czasem podoba Ci się jakiś ciuch, ale wyglądasz w nim smutno, mimo że wcale nie ma ponurego koloru. Z kolei, gdy modny jest żółty i masz ochotę kupić sobie coś o tej barwie, uznajesz, że wyglądasz jak kanarek. Jesteś blondynką, ale widziałaś inne dziewczyny o tym kolorze włosów, którym dobrze było w kolorach dla ciebie nieodpowiednich. Skąd się to bierze? Po prostu nie wszystkie kolory pasują do każdego typu urody, a czasem wręcz nie do każdej osoby. Aby zaś nie tracić czas u na ubrania, które mogą Ci nie pasować zaprezentujemy cykl artykułów, które opisują typy urody i kolory im pasujące. Tutaj - WIOSNA!
1
Na początku musisz sprawdzić jaki rodzaj urody posiadasz. Do wiosny zaliczają się kobiety o raczej bladej cerze w odcieniach: porcelanowym, różowawym, jasnym beżowym. Jest to typ zimny, dlatego bez względu na odcień cery, jej kolor będzie w barwie chłodnej.
Podobnie jest z włosami. Wiosną może być blondynka - od bardzo jasnej do ciemnej, ale również pani o brązowych włosach. Mimo to warunkiem jest, że kolor włosów musi mieć zimny odcień.
Oczy wiosny mają barwy: niebieska, szara, zielona, miodowa.
Usta również są raczej jasne: czasem wręcz brzoskwiniowe lub różowe.
Jeżeli masz właśnie takie cechy, oznacza to, że jesteś wiosną i możesz przeczytać ten artykuł. Jeżeli nie - odsyłam do pozostałych porad.
2
Do wiosny pasuje bogata gama kolorystyczna, w tym czerń i biel, jednak musi uważać, gdyż może wyglądać w nich zbyt blado. Ponadto świetnie jej w szarym - bez względu na odcień, choć lepiej wyglądać będzie w tych jaśniejszych i cieplejszych wariantach.
Ponieważ jej uroda jest jasna, pasują jej jasne, pastelowe barwy. Będzie dobrze wyglądała w ecru, łososiowym, lila, różu. Jeżeli połączy róż z szarością, będzie wyglądała zjawiskowo.
Dobrze jej również w mocniejszych kolorach jak turkus, morski, granat (w ogóle odcienie niebieskiego, w szczególności jeżeli ma niebieskie oczy). Jeżeli jest blondynką, powinna polubić chabrowy, gdyż jest to jeden z najodpowiedniejszych dla niej kolorów.
Jak to wiośnie, pasują jej również odcienie zielonego. Właściwie wszystkie: od pastelowego, poprzez ciepły, na oliwce kończąc. Jedynie nad ciemną, butelkową zielenią powinna się zastanowić. Zwykle nie jest to jej kolor.
Z cieplejszych odcieni, twarzowym kolorem jest dla niej czerwony. Może sobie pozwolić zarówno na mocniejszy odcień, jak i bardziej przytłumiony, czy koralowy.
Dobrze powinno być jej również w ciepłych odcieniach brązu, beżu, kolorze nude.
Powinna unikać czystego pomarańczu i świetlistego żółtego.
Ponadto nie powinna chodzić w ponurych zestawieniach, które sprawiają, że wygląda smutno. Jeżeli więc decydujemy się na szarość, nie łączmy jej z czarnym, tylko z jakimś żywszym czy jaśniejszym kolorem, jak różowy czy czerwony.
3
Tak prezentuje się kolorystyka ubioru dla pani wiosny. Pamiętaj, aby przede wszystkim starać się ożywić swój wygląd. Podkreślaj też oczy. Jeżeli chcesz zobaczyć makijaż dla wiosny, przeczytaj artykuł: Jaki makijaż pasuje do urody typu wiosna?
?

Wskazówki
* Jeżeli nie pasuje do Ciebie jakiś kolor, ale bardzo go lubisz i chciałabyś mieć coś w tym odcieniu, postaw na dodatki. Kup korale, broszkę czy ozdobę do włosów. Możesz również zakupić torebkę lub buty.

Powiązane porady

szukanie swojego stylu
szmaragdowe kolczyki Angeliny Jolie
lato

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Ewa
23.01.2017
Nie rozumiem po co pisać o czymś, o czym się nie ma pojęcia. Wiosna to CIEPŁY typ urody!
Kaś
20.05.2013
No wlasnie... BZDURY! Wiosna i jesien to kolory ciepłe kolory a zima i lato - zimne...
ja
11.02.2013
bzdury! chłodny odcień ma typ lato (wbrew skojarzeniom)