Czyszczenie toalety

Jak wyczyścić muszlę klozetową?

Boorka - specjalista Tipy.pl
soda oczyszczona
2 z 5
Soda oczyszczona

Tanim i bardzo przydatnym produktem jest soda oczyszczona, która skutecznie może usunąć osad z muszli klozetowej. Plamy i osad z wody na brzegu oraz wewnątrz muszli klozetowej, mogą zostać usunięte za pomocą gęstej masy zrobionej z sody oczyszczonej i wody. Wystarczy zanurzyć wilgotną myjkę w masie następnie wetrzeć w miejsca zabrudzone. W przypadku uporczywych plam nałóż na nie masę i pozostaw na około 15 minut, po czym spróbuj plamy zetrzeć. Niestety może to pochłonąć nieco czasu, jednak jeśli chociaż raz go poświęcisz będziesz w stanie usunąć wszelkie plamy i zabrudzenia.

« Poprzednia Strona 2 z 5

Powiązane porady

czyszczenie dywanu
usuwanie etykiet
Mole

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

wienio
03.02.2017
Najlepszym dowodem na to, że autor artykułu nie ma pojęcia o sprzątaniu jest ostatnia porada dotycząca czyszczenia muszli klozetowej za pomocą Coca Coli lub Pepsi. No po prostu ręce opadają.
bea
27.04.2015
A ja polecam lapex . Preparat jest drogi bo kosztuje ok. 40 zł, ale zważywszy na to, że nowy kompact kosztuje dużo więcej naprawde jest warty swojej ceny Robiłam to na 2 razy. Pierwszy raz 2 godziny i potem na całą noc. Na muszli nie było ladu kamienia, a było go tyle że muszla się zatykała, Tylko pamiętac lapex mieszany z wodą w stosunku 1/1 z tym ze najpierw do muszli wlewamy wode. Polecam naprawdę warto.
topielica
14.05.2013
Oczywiście takie domowe środki jak najbardziej warto zastosowac ,ale warto jednak miec pod ręką coś mocniejszego i dlatego ja osobiście polecam wc Duck firmy Johnsson naprawdę odświeża ,czyści i dezynfekuje szczególnie lubię serię niebieską.
ola253199
08.11.2012
bardzo ciekawy i przydatny artykuł;)