zainteresowana kobieta

Jak poznać, że dziewczyna jest tobą zainteresowana?

Kobiety rzadko okazują mężczyźnie zainteresowanie wprost. Przez lata do kobiecej świadomości wpajane było, że panowie nie lubią kobiet, które łatwo zdobyć, szaleją za to za tymi, o które trzeba zabiegać. Panie udają więc niedostępnie, a nawet obojętne i mimo zainteresowania mężczyzną, mogą okazywać mu na zmianę niechęć i przychylność. Jak więc poznać po kobiecie, czy naprawdę jest nami zainteresowana?
1
Rzeczą, nad którą niewiele kobiet potrafi zapanować, jest mowa ciała. Jeśli nie znamy się z dziewczyną zbyt dobrze, a zauważymy, że w naszym towarzystwie zaczyna być nieco nerwowa i spięta, możemy przypuszczać, że to właśnie nasza obecność może sprawiać, że staje się nieco rozkojarzona.
2
Panie podświadomie zaczynają eksponować przed mężczyzną, który wpadnie im w oko swoje zalety. Prostują plecy, wypinając przy tym pierś i eksponując biust, oblizują i zwilżają wargi oraz zalotnie bawią się włosami lub co jakiś czas je przeczesują. Panie najczęściej robią takie rzeczy zupełnie nieświadomie, jednak uważnie je obserwując możemy dowiedzieć się sporo o ich myślach na swój temat.
3
Panie naturalnie przechodzą do kontaktu fizycznego i jeśli ktoś zwróci ich uwagę, mogą już po bardzo krótkim czasie dotknąć ramienia tej osoby, delikatnie musnąć rękę itp. Jeśli więc dziewczyna, z którą rozmawiamy, zacznie szukać takiego niezobowiązującego kontaktu fizycznego, potraktujmy to jako dobrą kartę. Możemy się nawet pokusić o równie naturalne i delikatne dotykanie w czasie rozmowy.
4
Jeśli dziewczyna zadaje zadawać coraz więcej pytań, możesz być już właściwie pewny, że wpadłeś jej w oko. Koronnym pytaniem jest oczywiście to o stan naszego życia prywatnego: czy mamy żonę, dzieci lub dziewczynę? Od odpowiedzi na to pytanie zależy, czy dziewczyna uzna, że ma zielone światło i może działać nadal.
5
Najbardziej widoczną oznaką tego, że kobieta jest tobą zainteresowana, jest szukanie wymówek do spotkań i rozmów z tobą. Możesz na przykład otrzymać telefon z informacją, że zepsuł jej się komputer i prośbą, byś ty - znawca informatyk - wpadł się tym zająć. Sprawa może dotyczyć najróżniejszych rzeczy, tłumaczenia zadań z matematyki, zaprogramowania kanałów w telewizorze itp. W kobiecym toku rozumowania wygląda to tak, że ona nie dość, że ma wymówkę do spotkania z tobą, to jeszcze prosi cię o pomoc, mając nadzieję, że poczujesz się przy niej męski i bardzo potrzebny.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

zakochana para
rozmowa z nieznajomym
zakochana para

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kapi
05.06.2015
zajebiste
tomekbromek
17.09.2011
Nie sukam jakiejs idealnej kobiety, ale wiem, ze nie jest tak latwo. szukalem na roznych stronach, chociaz czesto pisza to samo mam na mysli te wszystkie poradniki randkowiczow. trafilem na cos zabawnego hehe, chociaz nie wiem czy pomoze www.jak-poznac-dziewczyne.pl polecam teksty na podryw, rozbawily mnie hehe. co do sympatii czy fotki nie jestem przekonany, odrzucaja mnie troche te dziewczyny. co jeszcze polecilibyscie zobaczy? pozdrawiam