piękna cera

Domowe sposoby na piękny wygląd

Przekazywane z pokolenia na pokolenie sposoby naszych babć na dbanie o swoją urodę powoli powracają do łask. Efekty możemy dziś oglądać na naszych babciach, które niejednokrotnie mają piękniejszą cerę, niż niejedna młoda kobieta. Jest to niezbity dowód na to, że jednak wiedziały one co robić, by cieszyć się pięknym wyglądem. Warto więc zastosować się chociaż do niektórych rad.
1
Cebula może być zbawienna dla cery tłustej ze skłonnościami do trądziku, ponieważ działa ona dezynfekująco. Można zastosować następującą maseczkę: sok z cebuli, otręby owsiane i łyżeczka miodu.
2
Cebula świetnie sprawdzi się też w przypadku zrogowaceń na pietach. Wystarczy zrogowaciałe miejsce przykryć cebulą i przytrzymać bandażem. Taki okład pozostawiamy na noc, a rano możemy z łatwością usunąć zrogowacenie.
3
Szorstkie łokcie szybko staną się miękkie, jeśli będziemy je regularnie smarować mieszanką soku cytrynowego i gliceryny w proporcji 1:1.
4
Eliksir młodości tworzy się przygotowując co wieczór szklankę wody z sokiem z połówki cytryny. Napój ten zostawiamy na noc, a rano wypijamy. Ważne jest, aby woda była odstana, ponieważ inaczej eliksir nie zadziała. Podobno trzy dni takiej kuracji przywracają skórze promienny i świeży wygląd.
5
Świetnym sposobem na kurze łapki pod oczami jest regularne wklepywanie w nie olejku z awokado.
6
Jeśli chcesz natychmiast zobaczyć efekt miękkiej skóry, natrzyj się oliwą z oliwek i na 15 minut zanurz się w wannie z ciepłą wodą, nie używając przy tym żadnych środków myjących.
7
Idealnie w roli maseczki na szyję sprawdza się dojrzały banan. Wystarczy go rozgnieść, wymieszać z olejkiem migdałowym i nałożyć na skórę szyi. Całość najlepiej przykryć gorącym okładem. Czas trzymania maseczki na skórze powinien być jak najdłuższy i jeśli tylko nam się nie śpieszy, wydłużmy go nawet do godziny.
8
Skwaśniałe mleko, jogurt z przekroczonym terminem ważności lub lekko stara śmietanka niekoniecznie muszą się znaleźć w koszu. Poczujemy się wspaniale odprężone, a nasza skóra się zregeneruje, jeśli dodamy je do kąpieli.
9
Raz na jakiś czas wklepuj w czystą skórę świeży sok z marchwi i zmyj go dopiero po godzinie. Skóra nabierze pięknego koloru i stanie się miękka.
10
Jabłka należy zetrzeć i nałożyć na twarz oraz szyję na ok. pół godziny. Maseczka ta jest wspaniała dla każdego rodzaju cery, ale najlepiej sprawdza się na cerze dojrzałej i przesuszonej. Pozostawi skórę nawilżoną i ładnie napiętą.
11
Ciekawostką jest dodawanie do kąpieli filiżanki octu naturalnego, co zmiękczy wodę i zadziała na nas uspokajająco.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Akupresura twarzy
sposoby na pryszcze
zaskórniki

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane