Związek na Facebooku

Jak zmienić status związku na Facebooku?

AnetaZ - specjalista Tipy.pl
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element życia każdego z nas. Natomiast to Facebook zyskał największą popularność. Nie należy do skomplikowanych, ale na początku może nam sprawić niewielkie trudności. Dzięki niemu możemy tworzyć grupy, dzielić się informacjami i wstawiać nasze zdjęcia. Polska wersja serwisu działa od 2008 roku i cieszy się coraz większym powodzeniem. Z nami dowiesz się, w jaki sposób zmienić status związku na Facebooku.
1
Zaloguj się na stronę główną Facebooka i kliknij "Profil" a następnie przejdź do edycji profilu w prawym górnym rogu ("Edytuj profil").
2
Po lewej stronie wybierz zakładkę „wyświetlane osoby”.
3

Kliknij na „statusie związku” i wybierz z menu które się rozwinie pożądany przez Ciebie status.

4

Możesz wybrać dodatkowe opcje takie jak wybranie swojego partnera lub datę rocznicy jeśli Twój status jest na: „w związku”, „zaręczony”, „w związku małżeńskim”, „to skomplikowane”, „w otwartym związku”. Jeśli wybierzesz tą opcję będzie wymagane potwierdzenie przez partnera.

5
Naciśnij przycisk „zapisz zmiany”. Miejmy nadzieję, że te wskazówki okazały się pomocne.

Powiązane porady

facebook
Usuwanie konta na Facebooku
Facebook

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Natalka
27.08.2015
A co gdy nie chce uzupełnić dodatkowych informacji ? Wtedy wyskakuje mi błąd
Natalka
27.08.2015
Aeroo
29.11.2012
mam to samo co Edzia, wyskakuje komunikat "Masz 1 zaproszenie do potwierdzenia związku na swojej stronie głównej." ale to było chyba z 2 lata temu i jak to znaleźć teraz?
edzia
02.11.2012
Co mam zrobić jesli chce zaprosic kogos do zwiazku lecz nie moge i oczywiscie nie moge nic przyjac bo mi sie wyswietla '' Masz 1 zaproszenie do potwierdzenia związku na swojej stronie głównej.'' jest to zapewne stare zaproszenie wiec go nigdzie nie wiedze. co mam zrobic?
BLONDI
31.12.2011
too masz napisane "znajomi i rodzina"
zxcv
16.10.2011
A jeżeli ktoś nie ma w tej edycji profilu punktu wyświetlane osoby to jak to zmienić??