Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Handel online > Jak kupować buty przez Internet?

Jak kupować buty przez Internet?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chcesz kupić buty? Chodzisz po sklepach tyle, że te stare już Ci się zdarły, ale i tak nie możesz nic dobrać. Aż tu nagle koleżanka przesyła Ci na Allegro.pl super czółenka! Czujesz, że musisz je mieć, ale są dostępne tylko za pośrednictwem Internetu... Nie jesteś do tego przekonana, nigdy nie kupowałaś butów przez Internet. Wciąż nie wydaje Ci się, żeby był to najlepszy pomysł. Mimo to obuwie wystawiane na Internecie ma wiele zalet. Jest przede wszystkim tańsze, można znaleźć buty importowane z zagranicy ze sklepów, których nie ma na polskim rynku (jak np. popularne Atmosphere). Stąd może warto się skusić! Trzeba jedynie podejść do tego bardzo ostrożnie i postępować wedle podanych kroków.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Internet, miarka/centymetr, kartka papieru, ołówek lub długopis
1
Zanim kupisz jakieś buty dokładnie przejrzyj oferty internetowe. Istnieją różne portale aukcyjne oferujące bogatą ofertę obuwia. Są nimi: allegro.pl, ebay.com, świstak.pl. Można również znaleźć strony danych marek i zamówić coś przez Internet. Warte uwagi są m.in. brytyjskie marki jak np. Next, czy New Look.
2
Przez Internet możesz kupić również buty marek dostępnych na polskim rynku, tyle, że po niższych cenach. Może to być naprawdę sporo nawet 30%.

Jeżeli upatrzysz sobie jakieś buty, które możesz sprawdzić w sklepie, trafiłaś na sytuację idealną. Najpierw idź do danego butiku, obejrzyj dokładnie buty i przymierz. Sprawdzisz w ten sposób czy są wygodne, dobrze leżą i jaki rozmiar musisz kupić. Potem możesz wyszukać je na Internecie i kupić!
3
Jeżeli buty są dostępne jedynie w Internecie, musisz najpierw zbadać jaki rozmiar będzie na Ciebie dobry. Nie sugeruj się samą rozmiarówką, może być ona bowiem niestandardowa. Aby wiedzieć jaki rozmiar masz kupić, musisz znać wymiary wkładki buta i dopasować je do swojej stopy. Zwykle wkładka powinna być trochę dłuższa. Np. jeżeli masz 23 cm, to zabudowany but lepiej kupić z wkładką 23,5.

Aby dobrze zmierzyć stopę, potrzebujesz centymetra/miarki, kartki A4, długopisu lub ołówka. Połóż swoją stopę na kartce i zaznacz miejsce gdzie kończy się pięta i najdłuższy palec. Zmierz odległość. Długość to wymiary jakie powinna mieć Twoja wkładka.
4
Jeżeli na stronie butów jest mało informacji, pamiętaj, że możesz zapytać sprzedawcę o wszystko i poprosić go o więcej szczegółów, czy zdjęć. Nie kupuj kota w worku!
Jak czyścić buty zamszowe?
Jak usunąć zarysowania na butach?
Jak dbać o skórzane buty?
Jak kupować buty narciarskie?
 4.3/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Coraz częściej kupujemy przez Internet. Nie tylko dlatego, że mamy coraz mniej czasu, ale też z powodu cen – kupując...
Jak robić zakupy przez Internet?
Coraz częściej kupujemy przez Internet. Nie tylko dlatego...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt