Kolorowe buty

Jak kupować buty przez Internet?

Chcesz kupić buty? Chodzisz po sklepach tyle, że te stare już Ci się zdarły, ale i tak nie możesz nic dobrać. Aż tu nagle koleżanka przesyła Ci na Allegro.pl super czółenka! Czujesz, że musisz je mieć, ale są dostępne tylko za pośrednictwem Internetu... Nie jesteś do tego przekonana, nigdy nie kupowałaś butów przez Internet. Wciąż nie wydaje Ci się, żeby był to najlepszy pomysł. Mimo to obuwie wystawiane na Internecie ma wiele zalet. Jest przede wszystkim tańsze, można znaleźć buty importowane z zagranicy ze sklepów, których nie ma na polskim rynku (jak np. popularne Atmosphere). Stąd może warto się skusić! Trzeba jedynie podejść do tego bardzo ostrożnie i postępować wedle podanych kroków.
P

* Internet
* miarka/centymetr
* kartka papieru
* ołówek lub długopis

1
Zanim kupisz jakieś buty dokładnie przejrzyj oferty internetowe. Istnieją różne portale aukcyjne oferujące bogatą ofertę obuwia. Są nimi: allegro.pl, ebay.com, świstak.pl. Można również znaleźć strony danych marek i zamówić coś przez Internet. Warte uwagi są m.in. brytyjskie marki jak np. Next, czy New Look.
2
Przez Internet możesz kupić również buty marek dostępnych na polskim rynku, tyle, że po niższych cenach. Może to być naprawdę sporo nawet 30%.

Jeżeli upatrzysz sobie jakieś buty, które możesz sprawdzić w sklepie, trafiłaś na sytuację idealną. Najpierw idź do danego butiku, obejrzyj dokładnie buty i przymierz. Sprawdzisz w ten sposób czy są wygodne, dobrze leżą i jaki rozmiar musisz kupić. Potem możesz wyszukać je na Internecie i kupić!
3
Jeżeli buty są dostępne jedynie w Internecie, musisz najpierw zbadać jaki rozmiar będzie na Ciebie dobry. Nie sugeruj się samą rozmiarówką, może być ona bowiem niestandardowa. Aby wiedzieć jaki rozmiar masz kupić, musisz znać wymiary wkładki buta i dopasować je do swojej stopy. Zwykle wkładka powinna być trochę dłuższa. Np. jeżeli masz 23 cm, to zabudowany but lepiej kupić z wkładką 23,5.

Aby dobrze zmierzyć stopę, potrzebujesz centymetra/miarki, kartki A4, długopisu lub ołówka. Połóż swoją stopę na kartce i zaznacz miejsce gdzie kończy się pięta i najdłuższy palec. Zmierz odległość. Długość to wymiary jakie powinna mieć Twoja wkładka.
4
Jeżeli na stronie butów jest mało informacji, pamiętaj, że możesz zapytać sprzedawcę o wszystko i poprosić go o więcej szczegółów, czy zdjęć. Nie kupuj kota w worku!

Powiązane porady

handel online
laptop
allegro

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane