Kok z boku

Jak zrobić koka z boku?

MadzikMadzik - specjalista Tipy.pl
Kok z boku
1 z 7
Jest to idealna propozycja dla pań na tzw. ostatnią chwilę. Elegancki, choć trochę niesforny kok sprawdzi się idealnie zarówno na wieczorne wyjście, do pracy czy na randkę. Wystarczy chwila przed lustrem, odrobina cierpliwości i kok gotowy. Aby jednak dojść do wprawy dobrze by było, żebyś trochę poćwiczyła. Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak zrobić takiego koka.
P

* suszarka,
* lokówka,
* okrągła szczotka,
* lakier do włosów,
* pianka do włosów,
* grzebień ze szpilką,
* wsuwki w kolorze włosów (aby nie były widoczne).

1
Kok z boku 1
Umyj włosy. Poczekaj, aż trochę przeschną. Za pomocą okrągłej szczotki susz włosy podnosząc je i nawijając je na szczotkę u nasady. Włosy powinny się unieść i wygładzić. Możesz przed tym nałożyć na włosy piankę, aby były bardziej podatne na układanie.
2
Kok z boku 2
Gdy włosy będą już zupełnie suche nagrzej lokówkę. Za jej pomocą zrób fale na głowie wywijając włosy opadające na czoło, jak widać na zdjęciu. Pofaluj również włosy z przodu oraz końcówki włosów z tyłu.
3
Kok z boku 3
Za pomocą grzebienia lekko natapiruj włosy na czubku głowy, aby dodatkowo się uniosły. Włosy nie mogą być przyklapnięte.
4
Kok z boku 4
Zbierz wszystkie włosy na jedną stronę głowy. Zacznij zawijać włosy od tej strony głowy, z której nie będzie koka. Dobrze jest to widoczne na fotografii obok. Włosy upinaj luźno. W ten sposób zepnij wszystkie włosy kierując się w stronę ucha.
5
Kok z boku 5
Pozostałe, zakręcone wcześniej na lokówce końce włosów ładnie się ułożą. Wywiń je do góry i luźno przypnij do pozostałych włosów. Stwórz artystyczny nieład. Włosy z przodu luźno przypnij za ucho zostawiając je opadające na czoło, jak widać na zdjęciu. Utrwalaj fryzurę lakierem do włosów.
6
Kok z boku 6
Oto widok na gotowy kok. Prezentuje się świetnie. Możemy wyjść!
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

ja
23.09.2015
powinno być strzyżenie włosów a nie ścinanie - walczcie o czystość języka (fryzjerskiego)
june11
20.07.2015
Mówi się "zrobić KOK" !!
tija
08.09.2011
uczesania na bok super