Prosty samolot z papieru

Jak zrobić prosty samolot z papieru?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Spójrzmy prawdzie w oczy.. czasami po prostu potrzebujesz mieć do dyspozycji papierowy samolot, i to potrzebujesz go natychmiast. Nie ma po prostu czasu, aby brać pod uwagę funkcje estetyczne czy aerodynamiczne. Może na przykład, ktoś rzucił w Ciebie kulką z papieru i potrzebujesz rzucić czymś w odpowiedzi. Może potrzebujesz przekazać miłosne wyznanie pięknej dziewczynie po drugiej stronie pokoju. Jakikolwiek masz powód, z poniższego artykułu dowiesz się jak wykonać prosty samolot z papieru, przy pomocy kartki papieru i kilku łatwych zagięć.
1
Robienie samolotu z papieru 1
Zacznij od złożenia kartki papieru wzdłuż na pół.
2
Robienie samolotu z papieru 2
Rozłóż ją, a następnie złóż każdy dolny róg, tak aby stykał się ze środkową linią. Postaraj się zrobić to dokładnie, tak aby rogi utworzyły ładny punkt.
3
Robienie samolotu z papieru 3
Utrzymując te zagięcia, złóż każdą stronę do góry, tak aby stykała się ze środkową linią. Ponownie postaraj się zrobić to dokładnie, tak aby utworzył się ładny punkt.
4
Robienie samolotu z papieru 4
Utrzymaj te zagięcia i wykonaj jeszcze jedno, już po raz ostatni składając każdą stronę do góry, tak aby stykała się ze środkową linią. Dociśnij wszystkie zrobione przez Ciebie zagięcia i postaraj się wyznaczyć punkt jak najdokładniej potrafisz.
5
Robienie samolotu z papieru 5
Złóż swój prawie gotowy papierowy samolocik z powrotem wzdłuż środkowej linii i dociśnij aby zaostrzyć wszystkie zagięcia. Ponownie zrób co w Twojej mocy, aby uzyskać ładny punkt i upewnić się, że Twój samolocik tak symetryczny jak to tylko możliwe.
6
Twój papierowy samolocik jest skończony. Jeżeli czas Ci na to pozwoli, możesz udekorować go tak jak uznasz za stosowne. Rozważ wymyślenie jakiejś niejasnej i fikcyjnej nazwy linii lotniczych i napisz ją na skrzydłach. Jeżeli masz ochotę, możesz udekorować swój samolocik przy pomocy brokatu lub kolorowych małych naklejek.
7
Robienie samolotu z papieru 7
Wyciągnij skrzydła do góry i znowu nieco je złóż, tak aby były ułożone poziomo.
8
Robienie samolotu z papieru 8
Chwyć swój papierowy samolocik pod skrzydłami, około 1/3 długości od nosa samolotu. Trzymaj go tak aby skrzydła były ułożone równolegle do podłoża.
9
Dyskretnie wyceluj swoim samolocikiem w dany cel, starając się aby nie zostać przyłapanym i żeby nie wzbudzać podejrzeń. Delikatnym ruchem ramienia, rzuć i wypuść z ręki samolocik, mając nadzieję, że uderzysz w zamierzoną część ciała swojego celu. Gratulacje! Teraz już wiesz jak wykonać i użyć szybkiego i prostego samolociku z papieru.
?

Wskazówki
* Uważaj, żeby nie uderzyć nikogo w oko swoim papierowym samolocikiem. Jeżeli to zrobisz, ktoś może być na Ciebie bardzo zły, przez kilka dobrych dni. Ale zupełnie poważnie: uważaj i staraj się celować w środek ciała, to i tak lepsza zabawa.

Powiązane porady

piekło niebo
muchomor origami
tulipan origami

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

MAgda
30.08.2017
Samolot pięknie lata :) dziękuję w imieniu zachwyconej córki :)
selena
24.01.2012
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Durne
ElinaElina
12.01.2012
Fajny artykuł, b. przydatny dla tych, którzy jeszcze nie opanowali sztuki robienia samolotów :).