Ściąganie tipsów

Jak zdjąć tipsy?

Coraz mniej kobiet robi sobie sztuczne paznokcie, ponieważ zaczęły się niesłusznie kojarzyć tylko z różem i kiczem. Tymczasem nie jest tajemnicą, że kobiety które mają z natury łamliwe i rozdwajające się paznokcie, właściwie nie są w stanie zapuścić nieco dłuższych płytek. Dlaczego zatem nie wspomóc się tipsami? Profesjonalnie i ze smakiem zrobione tipsy, mogą stanowić prawdziwą ozdobę kobiety, a czasem nawet trudno odróżnić sztuczne paznokcie od prawdziwych, pod warunkiem, że są one dobrze zrobione. Jednak gdy już się założy tipsy, trzeba je w pewnym momencie zdjąć. Jak to zrobić, żeby nie zaszkodzić naturalnym paznokciom?
1
Przy paznokciach akrylowych, najpierw skracamy brzeg paznokcia, po czym spiłowujemy wierzchnią warstwę tipsa. Należy przy tym bardzo uważać, aby się zanadto nie rozpędzić i nie spiłować naturalnej płytki paznokcia. Następnie wkładamy paznokcie do miseczki wypełnionej czystym acetonem i moczymy je w ten sposób przez 20 minut. Paznokcie sztuczne zmiękną i wystarczy delikatnie podważyć je patyczkiem drewnianym, aby odeszły od naturalnej płytki. Nasz naturalny paznokieć należy potraktować polerką, aby wyrównać jego powierzchnię.
2
Innym sposobem, jest namoczenie w acetonie watki i przyłożenie jej do płytki sztucznego paznokcia. Wcześniej postępujemy tak jak w powyższym sposobie, paznokieć skracamy i piłujemy. Watkę owijamy kawałkiem folii aluminiowej i pozostawiamy na 20 min. Ten sposób na tę zaletę, że nie musimy siedzieć nieruchomo przy miseczce.
3
Możemy też zakupić w sklepie internetowym, bo w drogeriach jeszcze trudno je dostać, specjalne naparstki do zdejmowania tipsów. Maja one postać małych pojemniczków w otworem na palec. Wlewa się do nich czysty aceton i zakłada na czubek palca. Dzięki temu paznokcie się odmaczają i nie będziemy mały problemu z ich odklejaniem, a nasze ręce są ochronione przed kontaktem z acetonie, który działa wysuszająco na skórę.
4
Tipsy żelowe, podobnie skracamy za pomocą gilotyny. Tutaj spiłowuje się wszystkie warstwy paznokcia, aż do naturalnej płytki, dlatego należy uważać jeszcze bardziej niż przy akrylach. Najpierw należy używać pilnika gruboziarnistego, a im bliżej naturalnego paznokcia tym drobniejszy powinien być pilniczek i większa koncentracja.
5
Po zdjęciu tipsów, należy pozwolić paznokciom dojść do siebie, wcieramy w nie odżywcze kremy i stosujemy odżywki do paznokci. Niestety sztuczne paznokcie, zawsze nieco zniszczą naturalną płytkę, dlatego postarajmy się ich nie nosić przez cały czas bez przerwy.

Powiązane porady

szmaragdowe kolczyki Angeliny Jolie
typy figury
Przerabianie ubrań

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane