zielone oczy

Jaki makijaż pasuje do zielonych oczu?

Często zwie się je kocimi oczami. Ten piękny, naturalny kolor intryguje niejednego pana. Często zielonookie narzekają na swoją barwę, ale zupełnie bezpodstawnie! Wszystkim odcieniom tego koloru bardzo łatwo zrobić piękny makijaż. Kolorowe cienie doskonale kontrastują z zielonymi tęczówkami. Dlatego jeżeli masz zielone oczy i zastanawiasz jak masz je podkreślić, warto poświęcić się lekturze artykułu. Podpowiemy jakie barwy najlepiej współgrają z tęczówkami o takim kolorze i jak malować usta, by wydobyć piękny kontrast.
1
Najlepsze dla zielonych oczu są kolorowe i radosne cienie. Świetny kontrast stanowi róż we wszystkich odcieniach. Można również pokusić się o połączenie zielonego z różowym. Wraz z tęczówkami da to piękny, wiosenny efekt.
Nie powinnaś jednak stosować samego zielonego cienia, może to bowiem sprawić, że oczy zleją się z powiekami i zamiast podkreślić je, osiągniesz efekt przerysowania.
Jeżeli chcesz pomalować się na zielono, wybierz odcień różniący się od Twoich oczu. Np. jeżeli Twoje tęczówki są jasnozielone, możesz wybrać trawiastą zieleń. Warto dodać jednak do tego kontrastujący róż.
Możesz też zrobić wersję na zimno z błękitem, czy niebieskim. Może ona jednak nie pasować do każdego typu urody.
Uważaj też na fiolet i ciemny lila róż. Może być on dla Ciebie za smutny.
2
Cudowny kontrast do zielonych oczu, szczególnie takich o jaśniejszym odcieniu, stanowi szary cień. Możesz nim zrobić makijaż smokey eye. Doskonale wyeksponuje to barwę tęczówki. Stworzy z nią odpowiedni kontrast.
Z ciemniejszych kolorów możesz też używać brązowego i czarnego. Jeżeli chcesz być bardziej elegancka, zrób czarne kreski na górnych powiekach eyelinerem. Innym sposobem jest obramowanie oka brązową lub czarną kreską (czarną tylko wtedy, gdy nie masz jasnej urody). Możesz również używać brązowych lub czarnych cieni albo podkreślić delikatnie kredką górną powiekę.
3
Oczywiście możesz też używać delikatnych jasnych cieni. Najlepszym z nich byłby subtelny złoty z drobinkami. Możesz też skusić się na biały, ecru, czy brzoskwiniowy.
4
Podkreśl odpowiednio również usta. Pomoże Ci to wyeksponować oczy. W zależności od makijażu używaj rożnych szminek. Pasować Ci będzie oczywiście ognista czerwień. Świetnie nawiąże do czarnych kresek, zrobionych eyelinerem. Dobry pomysł to też wszelkie odcienie różu - od mocnego, przez naturalne, aż po jasne.
Robiąc smokey eye lub mocno podkreślając oczy, użyj jasnych barw.
Jeżeli zdecydujesz się na kolorowy makijaż, najlepszy będzie bezbarwny błyszczyk lub odcień naturalnego różu czy brzoskwini.

Powiązane porady

rozświetlona twarz
odpowiedni makijaż oczu
odświeżanie tuszu do rzęs

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

paulina.antosiak
24.02.2014
dzieki za poradę