szatynka

Jakie kolory pasują do szatynek?

Szatynki długo nie były doceniane ze względu na swój kolor włosów. Dopiero w naszych czasach za sprawą takich gwiazd jak Angelina Jolie, zaczął to być ceniony odcień. Obecna moda na naturalność docenia włosy o niesztucznej barwie. I bardzo dobrze! Szatynki bowiem mają w sobie mnóstwo uroku, a ich kolor włosów jest naprawdę piękny. Z pewnością niejeden pan powiedziałby to samo. Jedyny problem to kwestia ubioru. Pod hasłem "szatynka" mieści się bowiem najwięcej rodzajów włosów. Mogą być to zarówno bardzo ciemne blondynki, jak i jasne brunetki, a także osoby o brązowych włosach. Ze względu na barwę włosów, szatynki mogą wydawać się mało wyraziste, przez co nie pasują im często mocne kolory. Nie jest to jednak nic złego. Szatynkom pasuje wiele pięknych i eleganckich barw. Sprawdź to sama, czytając poniższy tekst.
1
Z pewnością nie pasują szatynkom mocne kolory. Mamy tu na myśli np. trawiastą zieleń, w której mogą wyglądać za bardzo ziemiście lub chabrowy, który pasuje wyrazistym odcieniom włosów. Podobnie może być z żółtym i pomarańczowym. Nie zawsze też dobrze im w czerni, choć nie jest to reguła. Różnie może być też z bielą, mogą czasem wyglądać w niej za blado. Powinny też uważać na kolor koralowy, gdyż jest on dość ryzykowny.
Dużo tego? Nie przesadzajmy. To jedyne, co nie pasuje szatynkom. Oprócz tego jest mnóstwo odcieni, które doskonale podkreślają ich urodę.
2
Szatynkom pasują delikatne i stonowane barwy. Świetnie im we wszelkiego rodzaju szarościach. Jest to kolor najodpowiedniejszy do ich włosów, nie gryzie się bowiem z nimi i pozwala na podkreślenie urody szatynek.
Innymi kolorami, które będą im pasować, są stonowane odcienie brązu, beż, kremowy, oliwkowy etc. Kolory dla szatynek to te, które są przede wszystkim niejaskrawe i niemocne, ale lekkie, delikatne, odpowiednio zrównoważone.
3
Wśród bardziej radosnych kolorów istnieją również takie, które doskonale nadają się dla szatynek. Jest to oczywiście różowy, który świetnie podkreśla ich urodę, rozjaśnia je i rozwesela. Najlepiej im w jasnym różu. Mogą jednak eksperymentować również z innymi odcieniami. Powinny uważać na wściekły róż, gdyż może on być zbyt mocny.
Ponadto pasują im inne barwy, jak: niebieski, zielony, fiolet, kanarkowy, czerwony etc.
U szatynek nie tyle jest ważny kolor, co odcień. Temu typowi włosów najbardziej pasują bowiem pastele i stonowane barwy. Nie mogą być one mocne i drażniące, czy jaskrawe. Nie decyduj się więc na chabrową bluzkę, ale na błękitną. Nie noś trawiastej zieleni, tylko jasną i wesołą.
!

Uwaga!
* Oczywiście po słowem "szatynka" kryją się różne odcienie włosów. Stąd potraktuj rady jedynie jako wskazówki, a co jest dla Ciebie dobre - oceń sama!

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Corrnellia
01.04.2015
Ja mam kolor włosów,miodny blond,lecz wiele osób twierdzi że jestem Szatynką,w mojej rodzinie jest dużo kolorów włosów Blond,mój kolor na pewno nie jest ciemny,ale bardzo jasnego odcienia nie ma,przypomina średni blond,złoty i miód,mam też kilka brązowych pasemek.