Jak bezpiecznie wyprawić imprezę?

1 z 5
Jeżeli planujesz w najbliższym czasie wyprawić jakąś imprezę i zastanawiasz się, jak zadbać o bezpieczeństwo twojego domu czy mieszkania, to z pewnością dobrze trafiłaś. Ciężko jest zrobić imprezę, po której nie zostanie ogromny bałagan. Jeżeli chcesz zapewnić gościom dobrą zabawę, a nie tylko ich uciszać i prosić, żeby odkładali kieliszki do zlewu, z pewnością im tego nie zapewnisz.
Nikt jednak nie chce z rana mieć pełnego stosu naczyń do zmywania, brudnego mieszkania, czy swądu dymu papierosowego.
Oto kilka sposobów na to, by wszyscy dobrze się bawili i, żebyś nie musiała później tygodnia po tym sprzątać.
1
Najpierw zastanów się dobrze, kogo zaprosić. Nie musisz przecież od razu robić wielkiej imprezy. Ogranicz się do bliskich ci ludzi i pozwól im przyprowadzić osoby towarzyszące. Nie spraszaj każdego człowieka, którego poznałeś/łaś. Nawet w gronie 10 osób można się bawić znakomicie. Oczywiście jeżeli przyjdzie więcej, też jest dobrze, ale pamiętaj, żeby nie przesadzić. Wyobrażasz sobie sprzątanie po pięćdziesięciu gościach?
2
Zadbaj o to, by nie musieć zmywać po wszystkich. Kup plastikowe talerzyki i kubeczki. Owszem, może to trochę nieestetyczne, może dziwniej się z nich pije wino niż z kieliszka, ale są one dużo praktyczniejsze. Goście na pewno też nie będą narzekali. Z plastikowymi naczyniami nie ma obawy, że coś się zbije. Wszyscy będą więc zadowoleni.
3
Pamiętaj aby pochować wszystkie łatwo się bijące rzeczy z półek i z widocznych miejsc. Zawsze bowiem łatwo jest coś stłuc, chociażby przez nieuwagę.
Jeżeli masz kwiatki w miejscach, z których łatwo mogą spaść, również przenieś je gdzieś, gdzie będą bezpieczne.
Dodatkowo pochowaj wszystkie cenne rzeczy, które mogą ulec uszkodzeniu jak np. antyki, jeżeli masz.
Nawet jeżeli twoi goście są kulturalni, na imprezach zawsze może się zdarzyć przecież wypadek. Uniknij przykrej sytuacji.
4
art/2011/7934_47P36u.jpg
Jeżeli mieszkasz w domu z ogródkiem, zaczekaj, aż zrobi się naprawdę ciepło i wypraw po prostu grilla. Tym sposobem większość imprezy spędzi się na powietrzu i nie trzeba będzie się o nic martwić. Później oczywiście można się przenieść do domu.
Jeżeli mieszkasz w bloku i boisz się o swąd dymu w twoim mieszkaniu, zarządź wychodzenie na balkon na papierosa. Przygotuj się do tego odpowiednio. Wystaw na balkonie popielniczkę i informuj gości o paleniu jedynie na balkonie.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

kac
impreza w ogrodzie
szklanki do drinków

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane