Para w łóżku

Jak uwieść mężatkę?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Stało się, spodobała ci się piękna kobieta w pracy, niestety mężatka, ale pokusa jest ogromna i chciałbyś wiedzieć jak ją uwieść. Istnieją tylko dwa powody, aby zrozumieć, czemu kobieta może ulec twoim wdziękom. Po pierwsze pomagasz kobiecie złamać przysięgę, którą ślubowała mężowi i której najwyraźniej żałuje. Po drugie, jeśli kobieta zamężna jest gotowa na romans ryzykując jednocześnie rozpad małżeństwa oznacza to, że w jej domu nie dzieje się zbyt dobrze. Aby uwieść kobietę w pracy potrzeba dużo finezji, trzeba pamiętać, że jest to jednak środowisko pracy, w którym istnieje wiele przepisów w celu zapobieżenia nadużyciom. Jednakże, jeśli podążysz za moimi poradami dowiesz się jak możesz uwodzić mężatkę praktycznie w każdym momencie.
1
Jak najwięcej z nią rozmawiaj

Bardzo ważne jest, aby kobieta czuła, że interesujesz się tym, co ma do powiedzenia. Nie dopytuj się dociekliwie o jej osobiste życie, przyjdzie moment, że sama się zwierzy. Przede wszystkim powinieneś uświadomić ją o swoim istnieniu. Najlepiej zrobić to w trakcie przerwy w miejscu, które jest przystosowane dla pracowników.

2
Codziennie przypominaj o swoim istnieniu

Przywitaj się z nią każdego ranka. Poprzez zapytanie jak się ma, co u niej słychać, będzie czuła się ważna i na pewno bardziej dowartościowana. To dobry początek! Takimi kroczkami możesz ją uwieść. Pamiętaj, jeśli rozważa zdradę męża to znaczy, że w jej małżeństwie dzieje się źle – jesteś na dobrej drodze, aby ją pocieszyć.

3
Komplementuj ją

Kobiety uwielbiają komplementy. Pamiętaj, że jest mężatką, więc komplementy typu „masz niezły tyłek” sprowadzą cię w jej oczach do pozycji idioty. W przypadku kobiet zamężnych komplementy muszą być bardziej subtelne i wyrafinowane. Kobieta musi się poczuć doceniona, a nie wyrywana. Tego typu zaloty sprawiają, że w momencie, gdy wkurzy ją mąż będzie chciała się pocieszyć, dowartościować i na pewno pomyśli o osobie, która ją wyjątkowo traktuje, czyli o tobie.

4
Namów ja na wspólne godziny nadliczbowe

Nic nie zbliża bardziej niż wspólna praca. Przekonaj ją, że projekt, który właśnie dostałeś musi być przygotowany na już, i w żadnym razie nie poradzisz sobie beż jej pomocy. Wprowadź luźną atmosferę – przecież nie sterczy nad wami szef, zamów coś do jedzenia. Pokażesz jej w ten sposób, jak miłe jest spędzanie czasu z tobą.

5
Zrób kolejny ruch

To kolejny etap bardziej skomplikowany. Do tej pory mogła zacząć wykazywać jakieś zainteresowanie tobą, zależy czy to tylko dyskretne spojrzenia czy coś więcej dotyk przy każdej nadarzającej się okazji. Jeżeli czujesz, że ona zadłuża się w tobie daj jej wyraźnie do zrozumienia, że jesteś nią zainteresowany nie tylko, jako koleżanką z pracy.

?

Wskazówki
* Jeśli wszystko pójdzie z godnie z planem, z powodzeniem ją uwiedziesz. Gdy wiesz jak uwodzić zamężną kobietę z pewnością ci się to uda, ale pamiętaj w całym tym procesie najważniejsza jest finezja. Pierw musisz zdobyć status bliskiego przyjaciela, na którego może liczyć, któremu może się zwierzyć. Jak ją poznasz lepiej to będziesz wiedział, z której strony uderzyć, aby status przyjaciela przerodził się w coś więcej. Jak widzisz uwiedzenie mężatki w pracy nie jest takie trudne, musisz uzbroić się w odrobinę cierpliwości. Miłej pracy.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Paweł
16.09.2017
Fajny artykuł, właściwie nic odkrywczego w nim nie napisano ale dziękuję autorowi.
Teo
06.03.2017
Fajny artykuł. Na luzie i z przymrużeniem oka. Oby więcej podobnych tematów!
NIeIdiota
23.05.2016
Trafiłem tu przypadkiem, bo chyba tylko tka można tu trafić...
Michał
02.05.2016
Idiotyzmem jest pomaganie ludziom w tak niemoralnych czynach poprzez pisanie podobnych rad. To po prostu świństwo !
bzdura
07.10.2015
Nie ma sie co dziwic ze w dzisiejszych czasach coraz powszechniejsze sa zdrady skoro pojawia sie coraz wiecej tak idiotycznych poradnikow. Jesli to wszystko bedzie szlo w tym kierunku to za kilka lat nie bedzie mozliwe stworzenie zwiazku bez zdrady... Artykul bardzo slaby i dla ludzi o minimalnym poczuciu moralnosci
wstrętne
14.09.2015
Paskudny pomysł na artykuł. Autorce życzę aby jej mąż skorzystał z rad
kabi
24.11.2011
Ale znawca.... ha,ha,ha
Uwodzenie z drugiej ręki dla bohaterów-ha,ha,ha