Lampiony ze słoików

Jak zrobić wiszące lampiony ze słoików?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Masz w domu balustradę na balkonie tudzież werandzie i do tego kilka pustych słoików po dżemie? Poniżej znajdziesz tani i łatwy sposób na podświetlenie lub po prostu na stworzenie nastroju podczas ciepłych wieczorów. Co więcej podczas wietrznych nocy, nie musisz się martwić, że się przewrócą.
P

* Kilka szklanych słoiczków
* Drut (najlepiej stalowy ocynkowany)
* Obcęgi do cięcia drutu
* Długie zapałki lub zapalniczka z długą rączką
* Małe świeczki
* Taśma do mierzenia
* Szczypce wydłużone proste

1
Materiały potrzebne do zrobienia lampionów
Jeśli używasz starych słoików po żywności, namocz je w ciepłej wodzie i zetrzyj z nich etykiety. Następnie umyj dokładnie i wysusz.
2
Ucinanie drutu
Utnij kawałek drutu o kilka centymetrów dłuższy od długości obwodu słoika. Następnie obwiń nim otwór, jednak nie obwijaj wokół siebie końcówek. Utnij kolejny kawałek drutu, tym razem o długości ok. 30 cm, który posłuży jako uchwyt.
3
Zaginanie drutu
Wygnij 30 cm kawałek drutu, tak aby tworzył literę „U”, po czym zawiń obie końcówki wokół okrągłego fragmentu drutu.
4
Owijanie słoika drutem
Owiń ponownie okrągły kawałek drutu wokół otworu słoika. Upewnij się, że jest dobrze przytwierdzony, tak aby słoik nie wypadł, po czym skręć ze sobą końcówki. Jeśli to konieczne użyj szczypiec. Przesuń końcówki uchwytu na środek słoika, tak aby słoik wisiał prosto.
5
Wiszący lampion
Utnij kawałek drutu o kilka centymetrów dłuższy od obwodu balustrady. Owiń nim poręcz zawieszając na nim słoik. Nadmiar drutu zawiń, aby nikt się nie zahaczył. Włóż do słoika świeczkę i zapal. Następnie stwórz nastrój zawieszając kolejne słoiki.

Powiązane porady

oświetlenie łazienki
abażur ze słomek
Jak ozdobić lampion papierowy – abażur

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane