płyn na odciski Acerin

Jak usunąć odciski za pomocą płynu Acerin?
AnetteAnette - specjalista Tipy.pl

Słyszałaś o płynie do usuwania odcisków, ale tak naprawdę, nie wiesz jak się zabrać do całego zabiegu? Poniżej znajdziesz wskazówki krok po kroku jak to zrobić.
P

* Miskę na wodę z mydłem,
* Ręcznik,
* Pumeks,
* Nożyczki,
* Płyn do usuwania odcisków Acerin,
* Krem do stóp.

1
Wymocz i wysusz stopy.
2
Nakładaj płyn na miejsca w których znajdują się odciski i pozostaw do wyschnięcia.
3
Nakładaj płyn codziennie, mocząc co kilka dni stopy w wodzie z mydłem.
4
Po około 1-2 tygodniach (w zależności od wielkości i głębokości odcisku) powinnaś zauważyć, że odcisk zaczyna „odchodzić” – odrywać się od stopy. Wówczas wymocz nogi i delikatnie spróbuj go usunąć.
5
Czasem może on odchodzić jedynie na brzegach. Wówczas delikatnie obetnij oderwane miejsca, a na resztę kontynuuj nakładanie płynu (uważając aby nie dostał się on na świeżo odkrytą skórę po obcięciu brzegów odcisku), aż do całkowitego odejścia odcisku.
6
Po usunięciu odcisków dobrze nawilżaj nową skórę, gdyż jest ona bardzo delikatna. Możesz przez kilka dni odczuwać dyskomfort. Jeśli jest on bardzo uciążliwy podłóż miękkie wkładki lub płatki kosmetyczne, zanim skóra się przyzwyczai.
7
Przy myciu stóp delikatnie ścieraj pumeksem miejsca wokół usuniętego odcisku.
8
Jeżeli po usunięciu odciska nadal wyczuwasz zgrubienie w tym samym miejscu odczekaj kilka tygodni i powtórz kurację, nakładając Acerin dokładnie punktowo w bolesne miejsce.
?

Wskazówki
* Powyższa metoda, niestety nie jest metoda usuwającą odciski na zawsze. Z czasem ponownie one się pojawią, ale możesz wydłużać ten czas, dbając o stopy, nawilżając je dobrymi kremami i nosząc wygodne obuwie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

jary
08.04.2013
Rewelacja mnie bardzo pomogło po 10dniach smarowania
franklina12
08.02.2009
tak, również używałam tego, polecam! mnie pomogło.