Betonowa donica

Jak zrobić donicę z betonu?·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Betonowa donica
1 z 4
Betonowe donice można kupić w sklepie za niemałe pieniądze lub wykonać samodzielnie w domu. Są oryginalne i bez wątpienia będą piękną ozdobą każdego przydomowego ogrodu. Wbrew pozorom są bardzo proste w wykonaniu, musicie jedynie uzbroić się w odrobinę chęci i cierpliwości. Ta niebanalna ozdoba zachwyci waszych bliskich i rozbudzi ciekawość waszych sąsiadów. Poniżej krok po kroku dowiecie się jak własnoręcznie zrobić piękną donicę z betonu.
1
Betonowe płyty brukowe
Ułóż części doniczki.

Na płaskiej powierzchni połóż cztery betonowe płyty brukowe o wymiarach 30x30 cm lub 20x40 cm i uformuj z nich doniczkę. Odchyl jedną z części i nałóż klej na fragmenty, które będą łączone, następnie przytwierdź płytę do reszty. Wykonaj to samo z płytą po przeciwnej stronie, dzięki czemu wszystkie będą do siebie przyklejone. Jeśli istnieją pewne niedociągnięcia, popraw je.

2
Przyklejanie
Przyklejanie podstawy.

Odwróć donicę do góry nogami i nanieś klej na krawędzie. Nie nakładaj go jednostajnie, zrób małe odstępy między kroplami, dzięki temu uzyskasz małe kanaliki na drenaż. Następnie przytwierdź jedną płytę o wymiarach 30x30 cm lub dwie o wymiarach 20x40 cm jako podstawę. Pozostaw donicę na ok. 24 godziny do wyschnięcia.

3
Betonowe donice
Ustawianie donicy.

Przenieś donicę do miejsca docelowego i wypełnij ją ziemią, po czym zasadź swoje ulubione ozdobne rośliny.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane