Uwodzenie mężczyzn

Jak uwieść faceta?
Boorka - specjalista Tipy.pl

Uwodzenie może być trudną sztuką jeśli jesteśmy nieśmiali i mamy problemy w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami. Od zamierzchłych czasów kobiety (nawet te mniej urodziwe) zdobywały mężczyzn za pomocą tej sztuki. Za przykład może posłużyć słynna władczyni Egiptu – Kleopatra, która mężczyzn uwodziła za pomocą głosu oraz specyficznego, „lekkiego” sposobu poruszania się. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam uwieść mężczyznę.
1
Stopniowe poznawanie siebie.

Uwodzenie jest sztuką. Większość mężczyzn już na wstępie wypytuje o pewne szczegóły z życia kobiety. Byłoby to jednak zbyt proste i nudne. Mężczyźni powinni poświęcać więcej czasu na poznawanie kobiet i kobiety powinny ujawniać informacje na temat siebie z pewną dozą nieśmiałości. Uczyni to relację bardziej ekscytującą i interesującą.

2
Ujawnianie atutów.

Pochwal się częściami ciała, z których jesteś zadowolona. Jeśli lubisz swoje zgrabne nogi i szczupły brzuch, załóż spódniczkę mini oraz krótki top. Pamiętaj, aby ubierać się w kolory, które Ci się podobają. Użyj perfum, które podnoszą Twoje seksualne zmysły. Nie nakładaj zbyt dużej ilości biżuterii, może to go nieco rozpraszać. Nie wolno Ci się zastanawiać i zachodzić w głowę czy dany ubiór spodoba się mężczyźnie. On nie decyduje, Ty powinnaś to robić. Jeśli będziesz czuć się pewnie, on będzie się czuł tak samo.

3
Ujawnianie wszelkich obaw.

Uczucie niepokoju podczas randki nie jest rzeczą złą. Pokaże to Twoją wrażliwość. Inteligentni mężczyźni to uwielbiają. Jeśli jesteś zdenerwowana nie ukrywaj tego, ponieważ to uczucie emituje pewne wibracje dające wrażenie uroczych. Nie myśl tyle o tym co przemilczeć a co ujawnić, możesz przez to zacząć się gubić.

4
Kontrola głównej części ciała.

Większość spotkań odbywa się na siedząco, więc uwodź mężczyznę swoją górną częścią ciała, przede wszystkim piersiami, ramionami i oczywiście uśmiechem. Kiedy naturalnie się uśmiechasz, inni odbierają Cię jako bardziej atrakcyjną.

5
Unikanie gier.

Trudno jest być sobą podczas pogrywania. Zawsze najlepiej jest być szczerym i ukazywać swoje uczucia. Niestety dużo ludzi pogrywa i żartuje, jednak w żaden sposób to nie działa.

6
Komplementowanie.

Nie szczędź komplementów w kierunku mężczyzny, ponieważ generują bardzo pozytywną atmosferę. Poza tym, docenianie innych należy do cech niezwykle atrakcyjnych.

7
Jestem piękna.

Wszystkie kobiety są na swój sposób piękne. Jeśli jesteś w stanie pokochać, szanować i zaakceptować siebie, to Twoja bratnia dusza Cię szybko odnajdzie. Nie chodzi o upiększanie swojego wyglądu, ponieważ przez to można stracić tożsamość, a tym samym bratnią duszę.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Zakochanaaa<4
09.03.2017
A co jeżeli on nie zwraca na mnie uwagi.
szczerze
21.11.2016
Taaa - wszyscy są podobno piekni, tylko jakoś większość tego w innych wcale nie widzi. Gdzie jest prawdziwe sedno problemu?