zakochany chłopak

Jak poznać, że chłopak jest zakochany?

Boorka - specjalista Tipy.pl
zakochany chłopak
1 z 9
Mężczyźni nie odczuwają potrzeby mówienia kobietom o swoich uczuciach co pół godziny. Czasami może się wydawać, iż nie pamiętaliby o tym, gdyby kobiety im nie przypominały. Nie mniej jednak mężczyźni bardzo często wyrażają swoje uczucia, robiąc to niewerbalnie, czego kobiety są nieświadome. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, jak odczytywać niektóre znaki:
1
zakochany chłopak - znak 1
Trzymanie za rękę i przytulanie w publicznym miejscu.

Kiedy wyjdziecie następnym razem miej to na uwadze. Jeśli nigdy wcześniej tego nie zauważyłaś, oznacza to, że najprawdopodobniej nie robi z tego wielkiej sprawy. Może złapać Cię za rękę, lub zwyczajnie objąć ramieniem, bez wcześniejszej chwili oddechu i przerywania konwersacji. Faktem jest, iż nie brzmi to zadowalająco, jednak to nie jest automatyczny odruch. Jeśli on podtrzymuje konwersację, zapewne uważa, że możesz być znudzona i chce Ci to jakoś wynagrodzić, pokazując, że jest przy Tobie.

2
zakochany chłopak - znak 2
Zapamiętanie tego co słyszą od kobiet.

Mężczyzna pamięta jak przypominasz mu o wynoszeniu śmieci. Naprawi Twoją suszarkę do włosów, kiedy nawet o to nie prosisz, ale wystarczy, iż usłyszy Twój komentarz, że się zepsuła. Jeśli kiedykolwiek napomknęłaś, że chcesz okrągłe kolczyki lub plakat ze zwierzątkiem, to będzie miał to na uwadze, jak następnym razem pójdzie poszukać dla Ciebie prezentu. I nawet jeśli niespodzianka nie będzie odwzorowaniem Twoich marzeń, to jednak Twoim prezentem powinny być jego chęci oraz pamięć.

3
zakochany chłopak - znak 3
Ubieranie ciuchów, które podobają się kobiecie.

Jeśli mężczyzna wie, że jakieś części jego garderoby Ci się podobają, najprawdopodobniej założy je przy następnej okazji. Może się zdarzyć, że zapyta Cię co ma na siebie włożyć, zgadzając się na Twoje propozycje.

4
zakochany chłopak - znak 4
Pocałunki w czoło.

Całowanie czoła to najlepszy rodzaj pocałunków jakimi mężczyzna Cię może obdarować. Mówi się, że w taki sposób całuje się anioły i on dokładnie o tym wie. Ten pocałunek dokładnie wyraża uczucie miłości, a także to, że jesteś jego kobietą. Reaguje tak w momencie, kiedy dajesz mu jedno ze swoich ekscytujących spojrzeń.

5
zakochany chłopak - znak 5
Zabawa z włosami.

Kobiety odbierają to jako „rujnowanie fryzury”, podczas gdy dla mężczyzn jest to akt intymny. Tak więc następnym razem kiedy będzie sięgał do Twojej głowy, nie odsuwaj się. Pozwól mu wyrazić swoją miłość, a włosy poprawisz później. Mężczyzna często zapomina jak ważna jest fryzura dla kobiety, dlatego też może błędnie odebrać Twoją dywersję jako emocjonalny znak stopu.

6
zakochany chłopak - znak 6
Przejmowanie obowiązków, podczas złego samopoczucia kobiety.

Jeśli kobieta czuję się zmęczona, lub jest chora, mężczyzna przejmie pewne obowiązki. Będzie w stanie pozmywać naczynia, nawet uprasować ubrania, nie dlatego, że zauważył, iż sama tego nie wykonałaś, ale dlatego, że chce Ci pomóc. Więc nie złość się na niego i nie próbuj wykonywać tych czynności, po prostu daj mu dokończyć to co zaczął. Może i nie rzuca się na Ciebie i nie obdarowuje Cię pocałunkami, ale właśnie pomagając w ten sposób, wyraża swoje uczucia.

7
zakochany chłopak - znak 7
Nieudana kolacja.

Nawet jeśli zdarzy się, że coś w kuchni nie poszło jak należy, nie powie Ci tego, zje wszystko i jeszcze przyzna, że smakowało wyśmienicie. Więc jeżeli przypalisz danie, to zamiast narzekania usłyszysz, że lubi jak jest chrupiące. Czasem może przyznać, że potrawa wygląda nieco inaczej, jednak w smaku jest bez zmian. Także się niczym nie przejmuj. Nie zdziw się jak będzie prosił o dokładkę, tylko po to, żeby pokazać jak pyszne danie zrobiłaś.

8
zakochany chłopak - znak 8
Rozwiązywanie problemów kobiety.

Kobieta mają tendencję do robienia z igły widły. Mężczyzna jest połówką silniejszą i to on jest od tego, aby kobietę uspokoić, aby móc rozwiązać problem jego sposobem, czyli roztropnie i bez zbędnego zamieszania. Będzie Cię przytulał do momentu aż będziesz spokojna, ponieważ tak naprawdę nie stało się nic złego. A kiedy tak się stanie zabierze się za naprawianie rzeczy, którą niechcący uszkodziłaś.

?

Wskazówki
* Jak widać mężczyźni nie muszą używać słów, aby wyrazić swoje uczucia. Teraz kiedy jesteś tego świadoma, zastanów się jakich sposobów używa Twój mężczyzna, aby powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocha.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Sandra
08.08.2016
co człowiek to inne zdanie na temat miłości często mylona z pożądaniem lub po prostu tym że ktoś nam się tylko podoba ale nic więcej.
Zuza
26.04.2013
Co to za bzdury! Kobieta jest silniejsza psychicznie! :P
Minkaa14
27.01.2013
W dzisiejszych czasach "miłość" ma różne odczucia.. Choć jest na pewno bardzo miło kobiecie podejrzewać, że ma swoją sympatię, która pomaga w codziennym życiu jaki i jest bardzo romantyczna , a chwile przy niej spędzone lecą nieubłaganie. Świetny artykuł :) Pozdrawiam.
Cycu
01.01.2012
Nie mogę uwierzyć, po zaistniałej sytuacji, spędzenia długiego czasu dzięki sylwestrowi z moją potencjalną kandydatką na ukochaną, czytając owy temat, każdy z jego podpunktów zgadza się idealnie z tym co się zdarzyło podczas tego spotkania, dosłownie każdy, od jedzenia, aż po fascynujący punkt z włosami. Jestem w szoku że mężczyzna jest tak prosty i seryjny, niemal jak zaprogramowany komputer. Powyższy artykuł stał się dla mnie niemal święty, poprzez swoją perfekcję, dokładnie każdy z opisanych czynników zaistniał w tym czasie. Najśmieszniejsze że dopiero teraz zdałem sobie sprawę dlaczego nie odganiała mnie gdy bawiłem się jej włosami, ponad to przez dłuższy czas. pomimo że zdarzało mi się szarpnąć przez przypadek, dziwnie czuję się obecnie z tym że ona bardzo dobrze wiedziała co ja przez to chcę jej pokazać. Zastanawia mnie teraz jedno, czy to dobrze że ja jako facet jestem tak prosto zaprogramowany, czy nie wpływa to negatywnie na relacje z ta osobą?