Sikający chłopiec

Jak nauczyć chłopca sikać?
Boorka - specjalista Tipy.pl

Celowanie wymaga praktyki. Kiedy mały chłopiec zaczyna oddawać mocz na stojąco, przygotuj się na wycieranie okolic toalety. Poniżej znajduje się kilka wskazówek jak nauczyć chłopca korzystać z toalety.
1
Pokaż chłopcu jak skierować członek w dół, aby uniknąć rozpryskiwania, w pozycji zarówno siedzącej jak i stojącej. (Jeżeli dziewczynka, chce oddać mocz w pozycji stojącej, spróbuj wyjaśnić, że to raczej niemożliwe, jeśli jednak będzie nadal chętna, pozwól jej na to).
2
Naucz chłopca dokładnego celowania poprzez zabawę w „zatapianie pancernika”. Umieść w toalecie kawałek papieru i namów chłopca do celowania na niego.
3
Spuść wodę z muszli klozetowej i narysuj czerwony cel używając lakieru do paznokci lub użyj ołówka z czerwonym rysikiem.
4
Oddawanie moczu do niebieskiej wody w toalecie, sprawi, że stanie się zielona (działa to także w przypadku dziewczynek, jednak jest trudniejsze do zobaczenia). Wodę możesz zafarbować barwnikiem spożywczym.
5
Podczas letniego okresu, pozwól chłopcu ćwiczyć w zaciszu domowego podwórka lub w lesie.
6
Pozwól ojcu i synowi urządzić zabawę w sikanie.
7
Zimą pozwól chłopcu na „pisanie po śniegu”.
8
Jeśli chłopiec chce oddawać mocz w pozycji stojącej, jednak jest nieco za niski, stań za nim i pozwól mu użyć Twoich stóp jako podwyższenia.
9
Upewnij się, że sedes nie spadnie na chłopca. Naucz chłopca, aby sam to sprawdzał zanim zacznie sikać.
10
Zacznij od małego uczyć chłopca opuszczania deski po oddaniu moczu.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

fkk
08.08.2012
Na polskim rynku pojawiły się specjalne naklejki NO SALPIQUES do wc, które nakleja się w muszli. Pod wpływem ciepła (w tym wypadku moczu) naklejka zmienia np. kolor itp. a po spłukaniu wraca do stanu pierwotnego. Takie rozwiązanie na pewno pomoże w treningu celności i w utrzymaniu czystości. Więcej na http://naklejkainterakcyjna.blogspot.com/